- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hebben sommige roid leden hier ook, al kunnen die er niets aan doen, die bezitten van nature zo goed als geen intelligentie en die krijgen waarschijnlijk een stijf piemeltje van al de argumenten die zij teweeg brengen. Noem geen namen. 😉Op Facebook maar weer eens een reactie geplaatst onder een verschrikkelijk achterlijk statement. De reacties de je dan weer krijgt, echte pareltjes. Heb een beetje het idee dat hoe minder IQ hoe meer argumenten er worden gebruikt. Het is een soort hobby geworden![]()
I know them feelz.Ik moet pas in april mijn nieuwe bestellen en denk al een half jaar over wat het gaat worden.
En wat wordt het? (want ik lees tussen de regels dat je het allang weet)Ik moet pas in april mijn nieuwe bestellen en denk al een half jaar over wat het gaat worden.
Wil je even ophouden mijn gedachten te verwoorden 🤣🤣En wat wordt het? (want ik lees tussen de regels dat je het allang weet)
En wat wordt het? (want ik lees tussen de regels dat je het allang weet)
!
, maar bumpers, spoilers, wielen, banden,... Allemaal geen probleem.
.
, dat uiteindelijk gelukt en vervolgens start mijn laptop niet meer op. Uiteindelijk kunnen oplossen door de CMOS batterij in het moederbord te vervangen. Kan nu hopelijk weer even vooruit + wijn in het vooruitzicht 
Op Facebook maar weer eens een reactie geplaatst onder een verschrikkelijk achterlijk statement. De reacties de je dan weer krijgt, echte pareltjes. Heb een beetje het idee dat hoe minder IQ hoe meer argumenten er worden gebruikt. Het is een soort hobby geworden![]()
....Uiteraard zegt desbetreffende persoon dat ook over jouUpdate, ik heb de discussie maar verlaten. De desbetreffende persoon wil of kan het niet begrijpen, as usual....

Uiteraard zegt desbetreffende persoon dat ook over jou![]()
. Verschil is dat ik hier wel heb geprobeerd verschillende argumenten op tafel te leggen adhv publicaties (Erasmus universiteit oa.), en de andere persoon alleen maar kwam met "nee is niet zo!!!!!!"Waar is het?Dat denk ik ook. Verschil is dat ik hier wel heb geprobeerd verschillende argumenten op tafel te leggen adhv publicaties (Erasmus universiteit oa.), en de andere persoon alleen maar kwam met "nee is niet zo!!!!!!"
Laatst ook echt tot vier uur in de nacht bezig geweest met het updaten van 8 naar 10 omdat m'n SSD vol zat, werd helemaal lijp van dat constant rebooten tijdens het updaten.Al twee dagen aan het kloten met computers. Eerst had Windows 87 gb van mijn SSD kaart opgesnoept, waardoor ik niet kon upgraden naar win10, dat uiteindelijk gelukt en vervolgens start mijn laptop niet meer op. Uiteindelijk kunnen oplossen door de CMOS batterij in het moederbord te vervangen. Kan nu hopelijk weer even vooruit + wijn in het vooruitzicht
![]()

Oh wel proef gereden. Ik dacht al, zoals bv de mazda's is echt wel ff anders rijden.Ik heb een hybride xc40 proef gereden. Prima auto. Rijd nu Peugeot, trouwens ook echt een heel goede auto.
En ik heb nu ook een panoramadak maar dat kan niet open. Wel ideaal met mijn 1,96. Kan ik door het dak naar de stoplichten kijken.

Die developers bij Windows zijn gewoon kapot lui. Heel die Windows map staat vol met allerlei shit die nergens meer voor wordt gebruikt en bij elke update blijft er weer 600 mb o.i.d. kleven. Zorg gewoon dat als er een nieuwe update komt de vorige worden verwijderd... Heb je win10 al geactiveerd? Kwam een handige video tegen waar je met een .cmd file zo je windows activeert als je geen keycode hebt.Laatst ook echt tot vier uur in de nacht bezig geweest met het updaten van 8 naar 10 omdat m'n SSD vol zat, werd helemaal lijp van dat constant rebooten tijdens het updaten.![]()
Ik had een licentie maar omdat ik halverwege de update ongeduldig werd en m'n pc rebootte ben ik die kwijt geraakt. Even tutorial opgezocht en via regedit wat aanpassingen en nu is dat watermerk weg.Die developers bij Windows zijn gewoon kapot lui. Heel die Windows map staat vol met allerlei shit die nergens meer voor wordt gebruikt en bij elke update blijft er weer 600 mb o.i.d. kleven. Zorg gewoon dat als er een nieuwe update komt de vorige worden verwijderd... Heb je win10 al geactiveerd? Kwam een handige video tegen waar je met een .cmd file zo je windows activeert als je geen keycode hebt.

ik heb nog wel een officiele win 10 key. hebben?Ik had een licentie maar omdat ik halverwege de update ongeduldig werd en m'n pc rebootte ben ik die kwijt geraakt. Even tutorial opgezocht en via regedit wat aanpassingen en nu is dat watermerk weg.![]()
Als je er van af moet mag je hem altijd geven.

Bnnvara? Zet het juist opMichael bij First Dates, een goeie generale voor @BB_