XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Yes, nieuw vpr ohp. 5x5x47,5 Niet indrukwekkend, maar ben er toch doorheen!
Progressie is progressie he, congratz. :cheer:
Das nice. Mocht uppen lastig zijn, zijn microplates zeker de moeite waard om aan te schaffen (indien ze deze niet in de gym hebben). Dan kun je met 1 kg (0,5 per kant) uppen en langzaam naar die 50 kg gaan, da's toch een mooie mijlpijl.
 
Progressie is progressie he, congratz. :cheer:
Das nice. Mocht uppen lastig zijn, zijn microplates zeker de moeite waard om aan te schaffen (indien ze deze niet in de gym hebben). Dan kun je met 1 kg (0,5 per kant) uppen en langzaam naar die 50 kg gaan, da's toch een mooie mijlpijl.
Ik heb microplates! Die 50 ga ik halen zonde, alleen laatste setje en laatste rep was een beetje grinder. Daarna denk ik inderdaad die microplates nodig te gaan hebben.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Bokito moet ik maar niet te veel naar kijken nee.
Naast Dorian Yates zijn we ook allemaal dwergen, iedereen hier, en vergeleken met Kipchoge lopen we allemaal zo traag als stront.

Zolang je progressie boekt en verzwaart, kom je er wel. De stapjes hoeven niet groot te zijn, als ze er maar zijn. 30 x met 1 kg plussen (ook al doe je er jaren over) is toch mooi 30 kg progressie en een grote stap.
 
Logisch, tijdens de cut niet meer afvallen op 2800 kcal en nu zit ik boven de 4000 kcal en val elke dag af. Vanochtend 99.7 kg (-2.0 kg sinds einde cut, dan heb ik de dag van de shoot even niet meegenomen i.v.m. vochtafdrijven toen, maar -2.0 kg t.o.v. 1 week out en 2 dagen na de shoot).
 
Logisch, tijdens de cut niet meer afvallen op 2800 kcal en nu zit ik boven de 4000 kcal en val elke dag af. Vanochtend 99.7 kg (-2.0 kg sinds einde cut, dan heb ik de dag van de shoot even niet meegenomen i.v.m. vochtafdrijven toen, maar -2.0 kg t.o.v. 1 week out en 2 dagen na de shoot).
Biologie en logica gaan niet altijd samen..

Ik heb sinds twee weken kcals, KH en natrium ge-upped. Gewicht omlaag. :loony:
 
Een bubsOHP :roflol: .
Omdat ik nogal moeite heb/had om meer te eten en aan te komen hebben de mannen er een spelletje van gemaakt om mijn stijgende gewicht te kunnen OHP'en :p.
Ik mag hopen dat je we rond de 55 weegt? Ga ik voor einde jaar zeker halen. Doel is 60.
 
Ik mag hopen dat je we rond de 55 weegt? Ga ik voor einde jaar zeker halen. Doel is 60.

Op dit moment 51,5 maar de bedoeling is dat er nog flink wat gains gemaakt worden dit jaar :D.
Hoewel 60kg nu niet bepaald mijn streefdoel is tegen het einde van de bulk :roflol: .
 
Een bubsOHP :roflol: .
Omdat ik nogal moeite heb/had om meer te eten en aan te komen hebben de mannen er een spelletje van gemaakt om mijn stijgende gewicht te kunnen OHP'en :p.
Ik zie jou ook regelmatig mij liften met je BB-oefeningen. Heb je daar een verklaring voor? :thinking:
 
Op dit moment 51,5 maar de bedoeling is dat er nog flink wat gains gemaakt worden dit jaar :D.
Hoewel 60kg nu niet bepaald mijn streefdoel is tegen het einde van de bulk :roflol: .

Mocht 60kg wel je streven zijn ben ik out wat betreft bOHP :(.
 
Op dit moment 51,5 maar de bedoeling is dat er nog flink wat gains gemaakt worden dit jaar :D.
Hoewel 60kg nu niet bepaald mijn streefdoel is tegen het einde van de bulk :roflol: .
:roflol: :roflol: :roflol: oei hou op schei uit, ik moet er ook echt wat aan gaan doen, gister stond er 61 op de teller :emo:
 
Back
Naar boven