Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is geen fetish hoor, dat noemen ze pedofilieVreemden fetish, die bijbel. Maar wel weer eens wat anders dan een klassiek oud vies boekje!

Vandaag rond 17:15Wij leven het reine leven bro, wanneer weer in onze kerk IHU?
Owh, ik morgenmiddag wss pas weer
ik heb hem alvast aangepast voor je. zwarte rondje kun je uitknippenJa jij hebt echt een lekkere kont. Daar kan mijn pannenkoekenbips nog wat van leren. Ik hang de foto maar in mn woonkamer, ter motivatie. 🤪
Hier hou ik van, meedenken! Mijn dank is grootik heb hem alvast aangepast voor je. zwarte rondje kun je uitknippen
![]()

Die winnen ik en @Saus sowieso. En als iemand anders wint, dan weten we onderhand wel hoe dat komt toch..Billencontest? IN!
Ideetje voor de contest volgend jaar, Beste Billen (BB).![]()

En dan maken we telkens grappen dat er mannen hier zijn die te kort komen. DBB is het enige forum waar je dus ook vrouwelijke simps hebt.Sommige vrouwen hier gedragen zich net zoals Bb_ toen hij voor het eerst begon met anabolen.
Stelletje krolse katten.
Print die maar uit, maak een gaatje bij het zwarte gat en plak die maar op de achterkant van je vriendin. Misschien gaat het dan nog eens wat worden.ik heb hem alvast aangepast voor je. zwarte rondje kun je uitknippen
![]()
Ik train altijd op dezelfde dagen, dinsdag en donderdag rond 17:15 en zaterdag en zondagochtend rond 10:00.
Miss van t weekend maar ff synchen met jouw cyclusIk train altijd op dezelfde dagen, dinsdag en donderdag rond 17:15 en zaterdag en zondagochtend rond 10:00.
Mijn vriendin heeft niet alleen een betere kont, ze is ook nog eens sterker dan jij.Print die maar uit, maak een gaatje bij het zwarte gat en plak die maar op de achterkant van je vriendin. Misschien gaat het dan nog eens wat worden.
Moet het per se mijn duim zijn?ik heb hem alvast aangepast voor je. zwarte rondje kun je uitknippen
![]()
Haha dit wil ik zien.
Fixed.
Grappig Bart, maar jij zit in de friendzone
Oh god... Ik weet niet wat ik jou (of een ander vrouwelijke iets) heb (heeft) aangedaan, maar ik begrijp niet waarom je zo zuur doet. Maar wat het ook is, sorryEn dan maken we telkens grappen dat er mannen hier zijn die te kort komen. DBB is het enige forum waar je dus ook vrouwelijke simps hebt.

Straight up nuked
Pics or didn't happen.Mijn vriendin heeft niet alleen een betere kont, ze is ook nog eens sterker dan jij.
Oh god...voel je je aangesproken dan?Oh god... Ik weet niet wat ik jou (of een ander vrouwelijke iets) heb (heeft) aangedaan, maar ik begrijp niet waarom je zo zuur doet. Maar wat het ook is, sorry![]()

Met simp? Absoluut niet.