XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #146.445
Ja jij hebt echt een lekkere kont. Daar kan mijn pannenkoekenbips nog wat van leren. Ik hang de foto maar in mn woonkamer, ter motivatie. 🤪
ik heb hem alvast aangepast voor je. zwarte rondje kun je uitknippen
1599551549174.png

• #146.447
Billencontest? IN!
Ideetje voor de contest volgend jaar, Beste Billen (BB). :P
Die winnen ik en @Saus sowieso. En als iemand anders wint, dan weten we onderhand wel hoe dat komt toch.. :fluit:

1599551868069.png

1599551915000.png

etc etc etccc

En nog een paar mods die ik niet meer kan terugvinden. Iets met een L en M volgens mij ook toch :fluit:

Sommige vrouwen hier gedragen zich net zoals Bb_ toen hij voor het eerst begon met anabolen.
Stelletje krolse katten.
En dan maken we telkens grappen dat er mannen hier zijn die te kort komen. DBB is het enige forum waar je dus ook vrouwelijke simps hebt.

ik heb hem alvast aangepast voor je. zwarte rondje kun je uitknippen
1599551549174.png
Print die maar uit, maak een gaatje bij het zwarte gat en plak die maar op de achterkant van je vriendin. Misschien gaat het dan nog eens wat worden.

Laatst bewerkt:
  • #146.450
Print die maar uit, maak een gaatje bij het zwarte gat en plak die maar op de achterkant van je vriendin. Misschien gaat het dan nog eens wat worden.
Mijn vriendin heeft niet alleen een betere kont, ze is ook nog eens sterker dan jij.

• #146.455
  • #146.457
En dan maken we telkens grappen dat er mannen hier zijn die te kort komen. DBB is het enige forum waar je dus ook vrouwelijke simps hebt.
Oh god... Ik weet niet wat ik jou (of een ander vrouwelijke iets) heb (heeft) aangedaan, maar ik begrijp niet waarom je zo zuur doet. Maar wat het ook is, sorry :aai:

• #146.459
Mijn vriendin heeft niet alleen een betere kont, ze is ook nog eens sterker dan jij.
Pics or didn't happen.

Een kleuter is nog sterker dan ik, dus als je daar je voldoening uit moet halen. Uiteindelijk draait het toch allemaal om de mass/shredds.

Oh god... Ik weet niet wat ik jou (of een ander vrouwelijke iets) heb (heeft) aangedaan, maar ik begrijp niet waarom je zo zuur doet. Maar wat het ook is, sorry :aai:
Oh god...voel je je aangesproken dan? :treuren:

Terug
Naar boven