AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #146.403
Ik dacht dat alleen mannen kijken... maar de vrouwen kunnen dat gewoon beter verbergen merk ik wel.
Hahaha! Jullie schatten 'ons' gewoon te onschuldig in. Complimentjes zoals "goede vorm" gaan ook echt niet over de vorm van de squat hoor 🤫

• #146.407
Hahaha! Jullie schatten 'ons' gewoon te onschuldig in. Complimentjes zoals "goede vorm" gaan ook echt niet over de vorm van de squat hoor 🤫
Heb het wel door hoor. Inmiddels ben ik ook zo ver dat ik wel eens bekeken word. Doe dan net of ik niets in de gaten heb natuurlijk. Maar goed voor het ego ;)

• #146.409
  • #146.410
post je een filmpje? Dan kunnen we de vorm even checken he @Kroeltijger 😉

Goed idee!

Denkt iedereen dat? Zo durf ik nooit meer iemand te complimenteren met zijn/haar vorm.

Neee hoor, ik ben bang dat dit volledig aan mijn gedachtengang ligt :o

Heb het wel door hoor. Inmiddels ben ik ook zo ver dat ik wel eens bekeken word. Doe dan net of ik niets in de gaten heb natuurlijk. Maar goed voor het ego ;)
Zo is dat!

• #146.411
  • #146.412
  • #146.415
Per direct stoppen met hip thrust en alles, om een pannenkoekenkont te kweken. Staat genoteerd!
Klopt. Ik kan alleen maar lachen als ik veel van jullie vrouwen jarenlang zie zweten voor die pannenkoek ass. Gewoon ermee stoppen. Dweilen met de kraan open.

Wij mannen pakken deze shine terug. Jullie krijgen al genoeg aandacht.

U mirin?

u-mirin.jpg

• #146.418
Klopt. Ik kan alleen maar lachen als ik veel van jullie vrouwen jarenlang zie zweten voor die pannenkoek ass. Gewoon ermee stoppen. Dweilen met de kraan open.

Wij mannen pakken deze shine terug. Jullie krijgen al genoeg aandacht.

U mirin?

u-mirin.jpg

Zeker!
Mijn pannekoekenkont en ik zijn jaloers!
IMG_20200907_214959.jpg

Terug
Naar boven