Op welke wijze doe je dat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op welke wijze doe je dat?
Remmen? Wa zijn da?
Nou gewoon. Zo.
Kreeg bericht van DUO:
Boekdatum Beschrijving Bedrag Schuldsaldo 11-09-2020 Prestatiebeurs omgezet in gift € 9.034,92 Af € 0,00
Bedankt voor deze gift DUO
Ze vinden me gewoon lief

Misschien krijg je het als je je studie afrondt, maar waarschijnlijk ook dan niet

Misschien krijg je het als je je studie afrondt, maar waarschijnlijk ook dan niet![]()

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik viel nog onder het oude stelsel. Tegenwoordig zijn ze niet zo scheutig meer met schulden omzetten naar giften geloof ik.Oh, dan hoef ik daar voorlopig nog niet op te rekenen dus![]()
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik viel nog onder het oude stelsel. Tegenwoordig zijn ze niet zo scheutig meer met schulden omzetten naar giften geloof ik.
Niet al te veel h**ren bestellen dan tijdens je studietijd, misschien dat je dan nog onder de 10k schuld kan blijven.Eerstejaars nu (19), giften doen ze niet meer aan helaas....
Niet al te veel h**ren bestellen dan tijdens je studietijd, misschien dat je dan nog onder de 10k schuld kan blijven.
Valt nog mee over 4 jaarKreeg bericht van DUO:
Boekdatum Beschrijving Bedrag Schuldsaldo 11-09-2020 Prestatiebeurs omgezet in gift € 9.034,92 Af € 0,00
1 per week
Is ook alleen OV en prestatiebeurs
Die maken we inderdaad vaker mee met jullie vrouwen.
Niet eens lening? Ouders met doekoe zeker.Kreeg bericht van DUO:
Neuh heb nooit AAS gekocht dus had genoeg geld en hoefde zodoende niet bij te lenen.Die maken we inderdaad vaker mee met jullie vrouwen.
Niet eens lening? Ouders met doekoe zeker.
Volgens mij is dit sarcastisch.Vanmiddag een jongen in de gym gespot, goeie 14kg db schouder press, met behulp van een riem én wrist wraps. Nice.