- Waardering
- 7.098
Mijn toon wel, het is helaas wel echt gebeurd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn he die spiegels in de gymVanmiddag een jongen in de gym gespot, goeie 14kg db schouder press, met behulp van een riem én wrist wraps. Nice.
Met de vriendengroep van vroeger oude scooter verhaaltjes aan het vertellen, maar welke butskop ben ik ?heerlijk dit
![]()
your the frontmanMet de vriendengroep van vroeger oude scooter verhaaltjes aan het vertellen, maar welke butskop ben ik ?heerlijk dit
![]()

Bingo

Wat een tijden man. Ik heb hem nog steeds in het hok staan, al dan een schakelbrommer. Kappen compleet overgespoten, blok helemaal gereviseerd maar kan hem er zelf niet onder zetten en m'n pa is te druk. Dus staat al heel wat jaartjes stil.Met de vriendengroep van vroeger oude scooter verhaaltjes aan het vertellen, maar welke butskop ben ik ?heerlijk dit
![]()

Maarja wat wil je ook als je 15k rpm draait.Wat modelletje is het?Wat een tijden man. Ik heb hem nog steeds in het hok staan, al dan een schakelbrommer. Kappen compleet overgespoten, blok helemaal gereviseerd maar kan hem er zelf niet onder zetten en m'n pa is te druk. Dus staat al heel wat jaartjes stil.
Volgens mij op 22k kilometerstand gekocht op m'n 15e en toen ik stopte met rijden rond m'n 18e toen ik autorijbewijs had stond hij nog niet eens op 24k. Altijd kapot, t*ring ding.Maarja wat wil je ook als je 15k rpm draait.

@nattymarkp7 is that you in front?Met de vriendengroep van vroeger oude scooter verhaaltjes aan het vertellen, maar welke butskop ben ik ?heerlijk dit
![]()
Aprilia RS50 MY uit 2007.

Ik weet niet wat ik van de kleurstelling moet vinden.![]()
![]()
![]()
Vond ik lijp vroeger. Al is het een beetje raar op een aprillia.Ik weet niet wat ik van de kleurstelling moet vinden.![]()
![]()
![]()
Welke setup?