- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Die moet je gewoon kweken met squatten. Bilimplantaten is geen porum.
Borstimplantaten die in verhouding zijn met je lichaam daarentegen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die moet je gewoon kweken met squatten. Bilimplantaten is geen porum.

Tuurlijk

Dit, er lopen chickies rond in ihu met een reet waar je u tegen zegt.Die moet je gewoon kweken met squatten. Bilimplantaten is geen porum.
Zat je weer naar mijn vriendin dr reet te gluren?Dit, er lopen chickies rond in ihu met een reet waar je u tegen zegt.

Waarschijnlijk, post even een foto van haar kont dan weet in het zeker.
Waarschijnlijk, post even een foto van haar kont dan weet in het zeker.
Die kan ik mij wel herinneren.
Snap ik, memorabele kont. Kijken mag xoxo
Ware het niet dat Strava fucked up once again

Daar gaat t om.Ware het niet dat Strava fucked up once again
Voelde mij wel even snel
Zo is dat

Eg grappig!!!
Ik duim voor je, benieuwd naar de uitslag.Te bloedprikken geweest, nu wachten op de uitslag. En +200 kcal up in calorieën. Groetjes.
En leuk

Gefeliciteerd!zojuist gebeld met de mededeling dat ik het assessment voor mijn volgende functie positief heb afgerond
maandag een 2e gesprek met de HR-manager en de tip gekregen om alvast te gaan kijken voor een pak, kan niet wachten om te starten aangezien ik sinds corona een rotstart heb gemaakt bij mijn huidige werkgever..
wist trouwens niet dat assessments voor bepaalde functies echt een ding zijn geworden, kreeg een vragenlijst van 300 vragen in 3 delen: intelligentietest, persoonlijkheidstest en drijfverentest