ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ken haar niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stage gevonden na weken zoeken.
Extraatje: per uur 10,35€ bruto betaald.
Dus lekker salarisje bij
Dat is erg netjes voor stage man.Stage gevonden na weken zoeken.
Extraatje: per uur 10,35€ bruto betaald.
Dus lekker salarisje bij
Je zit op de uni toch? Daar komt betaalde stage juist meer voor dan op het mbo vgmNog nooit stage gelopen, maar begrijp dat het vrij normaal is om geen fl**ker betaald te krijgen tijdens je stage? Dan heb je het goed voor mekaar in ieder geval.
Je zit op de uni toch? Daar komt betaalde stage juist meer voor dan op het mbo vgm
Hangt een beetje af van de sector waarin je werkt. In de logistieke en financiële sector is het normaal dat je (een aardige) vergoeding krijgt, in de zorg of onderwijs is het eerder uitzondering dan de regel.Nog nooit stage gelopen, maar begrijp dat het vrij normaal is om geen fl**ker betaald te krijgen tijdens je stage? Dan heb je het goed voor mekaar in ieder geval.
idd, ik ga zelf niks betaald krijgen (zorg) en ken mensen die 40+ uur coschappen lopen en maar 100 eu per maand vergoeding krijgen.Hangt een beetje af van de sector waarin je werkt. In de logistieke en financiële sector is het normaal dat je (een aardige) vergoeding krijgt, in de zorg of onderwijs is het eerder uitzondering dan de regel.
RIPidd, ik ga zelf niks betaald krijgen (zorg) en ken mensen die 40+ uur coschappen lopen en maar 100 eu per maand vergoeding krijgen.
van de mensen die in een andere sector een vergoeding krijgen is het meestal rond de 300-350 eu per maand.

moderne slavernij is het!RIP
Zelf overigens het zelfde gehad in het onderwijs. Sta je een jaar lang les te geven en serieus je 'collega's' uit de brand te helpen (werkdruk lag veel te hoog) krijg je er geen ene cent voor. Terwijl een vriend van mij drie dagen in de week de hele dag netflix zat te kijken op kantoor en daar 500 euro per maand voor kreeg![]()
Tijd voor een revolutie!
Nee mbo 2Je zit op de uni toch? Daar komt betaalde stage juist meer voor dan op het mbo vgm
Beveiliging.Hangt een beetje af van de sector waarin je werkt. In de logistieke en financiële sector is het normaal dat je (een aardige) vergoeding krijgt, in de zorg of onderwijs is het eerder uitzondering dan de regel.
Ik citeerde jespertie big man

Coschapoen zijn vreselijk. Sowieso de eerste jaren als arts. Redelijk betaald maar wisseldiensten, vaak geen reiskosten. En extreem veel uren maken.idd, ik ga zelf niks betaald krijgen (zorg) en ken mensen die 40+ uur coschappen lopen en maar 100 eu per maand vergoeding krijgen.
van de mensen die in een andere sector een vergoeding krijgen is het meestal rond de 300-350 eu per maand.