Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik 0

Ik moest aan onze dolfijnentrainster @LM denken, toen ik dit item gisteravond bij Zondag met Lubach voorbij zag komen. Kijk vooral de passage vanaf 3:05
Charmeoffensief duurt een week ook jij komt aan de beurt Kameeltje van me
Charmeoffensief duurt een week ook jij komt aan de beurt Kameeltje van me
Ik zeg ook niet dat er een probleem is. Begin me alleen af te vragen of dit ook tot het takenpakket van @LM hoort.Ik zie het probleem niet zo. Ziet eruit alsof hij het dol fijn vindt.

Vraag het ArmoIk zie het probleem niet zo. Ziet eruit alsof hij het dol fijn vindt.
![]()
Ik zei laatst nog tegen haar: 'je bent hier erg bedreven in, doe je dit vaker ofzo?' Nu snap ik 'm.Ik zeg ook niet dat er een probleem is. Begin me alleen af te vragen of dit ook tot het takenpakket van @LM hoort.![]()
Mooi toekomstperspectiefTaken zijn vandaag:
Rondjes lopen
Ervoor zorgen dat mensen 1.5 meter aanhouden, en dat ze niet zitten.
nu chill ik al anderhalve uur.
#freemoney
Jij mag ook niet zitten?Taken zijn vandaag:
Rondjes lopen
Ervoor zorgen dat mensen 1.5 meter aanhouden, en dat ze niet zitten.
nu chill ik al anderhalve uur.
#freemoney
Dat doe ik 7 uur lanf
Klinkt als een leuke baan

Hedde ge da gezegt gehad ja meende ge da ja werkelijk waar Hoe doede ge da hoe doede geda hoe hedde geda gedaan.Het eerste leesboek voor m’n oudste zoontje besteldwat zal’ie er blij mee zijn!
Hedde ge da gezegt gehad ja meende ge da ja werkelijk waar Hoe doede ge da hoe doede geda hoe hedde geda gedaan.

Respect.
Krijg een beetje flashbacks naar mijn voormalige baan, ook nog eens net een trui aan met EXACT dezelfde overdreven kleur blauw.