- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Je hebt De Fancy verkeerd gespeld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt De Fancy verkeerd gespeld.
Kap. Ir. BB

Hmmm Kapitein B. Wat een stoute naam.
Duizend bommen en granaten! &@#%!
Eind van het jaar tb'tjes tijd, proficiaatt
Deevensie
En dan nu kappen met zeuren dat je zo weinig verdient.
Alleen maar positieve reacties. Iedereen vroeg of het nog een vervolg had gekregen. Heb echt veel reacties van oude bekenden enzo gehad.Hmmm Kapitein B. Wat een stoute naam.
Wat vonden je collega's trouwens van je avontuurlijke date?
Ik zeur nooit. Ben tevreden met wat ik heb. Overigens gaat het meer om het gebaar en de waardering , van die paar honderd euro (vast bedrag) kan ik volgende week net mijn auto laten repareren of een deel van m'n vakantie. Keuzes.En dan nu kappen met zeuren dat je zo weinig verdient.

AasIk zeur nooit. Ben tevreden met wat ik heb. Overigens gaat het meer om het gebaar en de waardering , van die paar honderd euro (vast bedrag) kan ik volgende week net mijn auto laten repareren of een deel van m'n vakantie. Keuzes.![]()
Ben natty man.
Oké kapitein
,@BB_ vanwaar de dislike? ik vind dat je meer verdient dan een miezerige 2500 netto.

Chinezen zeggen ook dat je vleermuizen kan eten...Een oud Chinees gezegde luidt:
"Een vrouw die al vroeg in de ochtend komt met vulgaire gedachtes en uitspraken, die hoor je 3 maanden lang thuis op te sluiten en ieder dag haar botten kapot te kraken"
"Hallo, met Wie."