XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #147.801
"Horeca
* Alle eet- en drinkgelegenheden sluiten de deuren. Afhalen blijft wel mogelijk.
* Locaties met een gecombineerde functie sluiten het deel met horecafunctie.
* Winkels in de detailhandel sluiten uiterlijk om 20:00 uur.
* Koopavonden worden afgeschaft.
* Levensmiddelenwinkels mogen wel later openblijven.
* Tussen 20.00 uur-07.00 uur wordt er geen alcohol of softdrugs meer verkocht of bezorgd.
* Het is niet toegestaan om tussen 20.00 uur en 07.00 uur alcohol of softdrugs op zak te hebben of te nuttigen in de openbare ruimte"

Geldt niet voor harddrugs, beter.

• #147.802
En daar kom je nu achter en toen je m kocht niet op gelet???
Ik had toen een maat van me mee die automonteur is. Nu ik eraan terug denk heeft hij tijdens het onderhandelen gevraagd hoe het met de distributieriem zat, autoverkoper is dat ter plekken gaan uitzoeken en kwam toen terug met het verhaal dat er een ketting in zit i.p.v. een riem.

Kon dat niet meer bedacht krijgen vanmorgen, is ook al drie jaar geleden en ik word oud :$ Schoot me vanmiddag pas te binnen,

• Like
Waarderingen: BB_
  • #147.803
Ik had toen een maat van me mee die automonteur is. Nu ik eraan terug denk heeft hij tijdens het onderhandelen gevraagd hoe het met de distributieriem zat, autoverkoper is dat ter plekken gaan uitzoeken en kwam toen terug met het verhaal dat er een ketting in zit i.p.v. een riem.

Kon dat niet meer bedacht krijgen vanmorgen, is ook al drie jaar geleden en ik word oud :$ Schoot me vanmiddag pas te binnen,
Aah een echt Clio RS liefhebber zo te lezen. :D

• #147.805
Ik neem mijn woorden terug er was in die tijd kennelijk ook gewoon een 2.0 16V.

• #147.808
wat zei je auto. ik ga stuc?

goed vervelende reclame wel.

• #147.812
Ja die heb ik, geen RS. Rijdt alsnog wel lekker.
Dat geloof ik best, ik vond het alleen wat vreemd dat een RS-rijder niet zou weten dat dat blik een ketting had ipv een riem, maar aan de andere kant zijn er natuurlijk ook genoeg mensen die zich helemaal niet interesseren in de techniek.

• #147.813
Dat geloof ik best, ik vond het alleen wat vreemd dat een RS-rijder niet zou weten dat dat blik een ketting had ipv een riem, maar aan de andere kant zijn er natuurlijk ook genoeg mensen die zich helemaal niet interesseren in de techniek.
Zeur je hier nu gvd nog steeds over? En maar klagen dat je tijd te kort hebt om te trainen:p

• #147.815
Ja, heb je daar problemen mee?
hqdefault (1).jpg

• #147.817
  • #147.818
Dus zij hebben je energieverbruik veel te hoog ingeschaald, waardoor je het hele jaar te veel hebt betaald? Dit kun je zelf bijstellen trouwens.
Half jaar niet thuis geweest (koudste 6 maanden) dus verwarming nooit aangehad.

• #147.820
waarschijnlijk mijn schoenen toch kunnen fixxen in amerika.
zou wat zijn als ik het voor elkaar krijg.

Terug
Naar boven