MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • lekker gegeten, preworkout erin, op naar de gym
     
    Hoe snel had ze de uitslag? Ik moet om half 5 stokje roeren.
    Mijn moeder deed hem sochtends en savonds stond de uitslag online. Zij werkt wel in een orthodontist dus ze kreeg een versnelde uitslag ivm zorg.
     
    Hoe snel had ze de uitslag? Ik moet om half 5 stokje roeren.
    Mijn broertje moest afgelopen zaterdag om 1800 uur testen en had zondag rond 1600 de uitslag. Zal ook wel afhangen van hoe druk het testcentrum het heeft.
     
    Er is er eentje jarig vandaag!
    FB_IMG_1583233604396-01.jpeg
     
    Het is mijn taak om studenten aan te spreken of ze aan de 1.5 meter afstand kunnen hanteren maar er is bijna niemand dus ik chill m 7 uur lang op de bank en vertrek zo om 3 uur terwijl ik 10,40 per uur pak
     
    Het is mijn taak om studenten aan te spreken of ze aan de 1.5 meter afstand kunnen hanteren maar er is bijna niemand dus ik chill m 7 uur lang op de bank en vertrek zo om 3 uur terwijl ik 10,40 per uur pak
    Hoe houd je het vol
     
    Iets zegt me dat onze droomie geen positieve stagebeoordeling gaat krijgen :emo:
     
    Iets zegt me dat onze droomie geen positieve stagebeoordeling gaat krijgen :emo:
    Nou die werkgever gaf mij in het begin een box ipv een hand en bood mij drinke van z’n koelkast aan bij z’n huis
     
    Tja hier zijn geen dames maar bij uva genoeg dames om mee te chanten zodat tijd sneller gaat. Ga ik van ene gebouw naar het andere gebouw
    Ja, dat snap ik, maar in de zin van; is dit je toekomstperspectief?
     
    Ja, dat snap ik, maar in de zin van; is dit je toekomstperspectief?
    Dit is alleen stage. Uren maken/opdrachten maken en daarna ondertekenen. Ik stond toch liever bij de luchthaven of nachtclubs maar nu heel weinig keus
     
    Back
    Naar boven