AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Whoop whoop! 😊👍
     

    Bijlagen

    • 20201016_175916.jpg
    • 20201016_175940.jpg
    Doe normaal. Witbroodje,roomboter, speculaasje. Dus. Dankje🤣
    Geniet ervan!
    Ben ik ff blij dat ze het hier verkopen. Toch een klein beetje Sintermones voor mij 5-12 lol.
     
    Huhhh bij die in Arnhem is het juist niet meer 24/7 door Corona
    Is omdat er geluidsoverlast is. 's nachts om 03:00 zaten lui daar te schreeuwen. De gemeente probeerde de hele club te sluiten na veel klachten maar Basic is ermee weg gekomen door 24/7 te cancelen. Dat zou vanaf volgende week weer hervat worden namelijk

    Edit: presikhaaf wordt daarintegen wel 24/7 over een paar weken
     
    Laatst bewerkt:
    Is omdat er geluidsoverlast is. 's nachts om 03:00 zaten lui daar te schreeuwen. De gemeente probeerde de hele club te sluiten na veel klachten maar Basic is ermee weg gekomen door 24/7 te cancelen. Dat zou vanaf volgende week weer hervat worden namelijk

    Edit: presikhaaf wordt daarintegen wel 24/7 over een paar weken
    Oeeee dan kan ik eindelijk weer op zaterdagen knallen
     
    Oeeee dan kan ik eindelijk weer op zaterdagen knallen
    Dacht altijd lekker een legdaytje te hebben na werk op zondag. Kom je daar is het tyfus druk. Moet je weer met zo'n flut machine beginnen. Nu door corona denk ik dat t steeds gereserveerd zal zijn maar de drukte is iig weg
     
    • Sad
    Waarderingen: BB_
    Same here:D op 3 minuten loopafstand
    Doordeweeks normaal al van 700-2230 open, dus daar zat het probleem niet, alleen die 900-1600u in het weekend was wel vervelend :roflol:. Hier ook op 5 minuutjes fietsen (houd mezelf lekker voor de gek, pak toch de auto nu je niet mag omkleden).
     
    Dit topic...
     
    Heerlijk rustig hier in de sportschool. In ik lekker in het powerrack campen.
     
    Back
    Naar boven