De koning breekt zijn vakantie in Griekenland na een paar uur af en jij hebt het gore lef om daar heen te gaan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De koning breekt zijn vakantie in Griekenland na een paar uur af en jij hebt het gore lef om daar heen te gaan?

Maar het is kapitein BDe koning breekt zijn vakantie in Griekenland na een paar uur af en jij hebt het gore lef om daar heen te gaan?![]()
Je durft de supermarkt niet meer in zeker, of naar je werk.De koning breekt zijn vakantie in Griekenland na een paar uur af en jij hebt het gore lef om daar heen te gaan?![]()
Je kunt beter in Griekenland zitten dan in Nederland momenteel.Ik moet naar mijn werk, as we speak ben ik mijn kritieke functie weer aan het uitvoeren.Je durft de supermarkt niet meer in zeker, of naar je werk.Je kunt beter in Griekenland zitten dan in Nederland momenteel.

Goed bezig jij, mooie dag!
En hoeveel nummers heb je al gefixt?
Heb je nog de groeten kunnen doen aan de Koning?
verpest zijn vakantie nou niet ,instant depressieNope, weeg nog steeds hetzelfde, 101 kg. Ben niets aan gekomen sinds de contest en let nog steeds op wat ik eet. Komende week een klein beetje los proberen te laten. Huid is nog papierdun, amper 3 mm op de buik.

Die er alweer van tussen. Hij vroeg of ik op z'n huis wilde letten.
Heb je de sleutels van De Olifant?Die er alweer van tussen. Hij vroeg of ik op z'n huis wilde letten.
Ik heb m bij z'n (s)lurven.

Nu ook niet, procentje of 6-8 sta ik denk ik.Bij terugkomst weekje of 6 tren erin en hij heeft nergens meer last van![]()