MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Over mijn gezondheid moet jij je niet druk maken, daar heb ik een dokter voor, niet de forum-flapdrol
    Maak ik me ook niet druk om maar je kinderen wel.
     
    Ach ja genoeg activiteiten die je tegen die tijd nog samen kan ondernemen.

    Rollator racen, elke dag 'wie (en waar) ben ik' spelen, gezamenlijk naar Heel Holland bakt kijken, verstoppertje in het zorgcentrum doen.


    Maar gefeliciteerd kut :)
     
    Vond mezelf al "oud" om met 29 aan kinderen te beginnen.
    Maar 52 pohh das idd wel redelijk oud, maar desalniettemin proficiaat.
    Neem aan dat de vrouw wel wat jonger is ?
    En hoor je toch wel steeds vaker hoor dat mensen op latere leeftijd nog kinderen krijgen danwel willen krijgen.
    Daar is gelukkig iedereen vrij in.
     
    Mijn jongens sliepen vanaf een maandje of 3 de nacht al de nacht door. Ik weet dat dit niet representatief voor iedereen is maar als ze gezond zijn dan slapen ze al vrij vlug door.
    Mijn oudste is 4,5 en die wordt nog 2 tot 3 keer per maand wakker om te plassen, zoals vannacht om 1 uur en de jongste van ruim twee wordt meer dan 50% van de nachten wakker en gaat dan vrolijk rondlopen en al zijn knuffels naar beneden gooien dus vannacht ben ik er weer ruim een uur uit geweest.

    Waarom is doorslapen een teken van gezond zijn?
     
    Vond mezelf al "oud" om met 29 aan kinderen te beginnen.
    Maar 52 pohh das idd wel redelijk oud, maar desalniettemin proficiaat.
    Neem aan dat de vrouw wel wat jonger is ?
    En hoor je toch wel steeds vaker hoor dat mensen op latere leeftijd nog kinderen krijgen danwel willen krijgen.
    Daar is gelukkig iedereen vrij in.
    Kijk dit is tenminste een fatsoenlijke post, thanks. Ja mijn vriendin is 14 jaar jonger, ikzelf ben een laatbloeier en zal er op mijn 70ste nog steeds in z'n geheel zijn voor mijn kinderen.
     
    Mijn oudste is 4,5 en die wordt nog 2 tot 3 keer per maand wakker om te plassen, zoals vannacht om 1 uur en de jongste van ruim twee wordt meer dan 50% van de nachten wakker en gaat dan vrolijk rondlopen en al zijn knuffels naar beneden gooien dus vannacht ben ik er weer ruim een uur uit geweest.

    Waarom is doorslapen een teken van gezond zijn?

    met ‘gezond zijn’ doelde ik meer op baby’s die geen ziektes of aandoeningen hebben wat er voor zorgt dat ze niet door kunnen slapen.
    Natuurlijk zitten er ook bij ons nachtjes bij dat ze een feestje houden maar dit is wel sporadisch.

    Een vast patroon (structuur) na het avondeten zorgt bij ons wel voor veel rust (puzzle maken, tanden poetsen, voorlezen en dan slapen bijvoorbeeld).
    Ik bedoelde absoluut niet dat jouw kinderen ongezond zijn als ze niet aan 1 stuk door slapen :)
     
    Kijk dit is tenminste een fatsoenlijke post, thanks. Ja mijn vriendin is 14 jaar jonger, ikzelf ben een laatbloeier en zal er op mijn 70ste nog steeds in z'n geheel zijn voor mijn kinderen.
    Toppunt van marginaliteit.
    Alleszins hoop ik wel dat je een gezond en gelukkig kind krijgt.
     
    Het konstant wakker worden is slechts tijdelijk, is heel gewoon.
     
    Wat een trieste reacties allemaal. Als een echtpaar een kinderwens heeft kan het toch een weloverwogen keuze zijn om op een bepaalde leeftijd nog kids te nemen. Ik gun het je van harte Snuff-Sann . :heart:
     
    Gefeliciteerd Snuff-Sann, laat de haters maar haten, geniet ervan!

    Ikzelf ben 41 btw.
    Dank je wel Sanca, much appreciated. Sommige haters hebben kinderen zelf, spuiten zich vol met AAS, zuipen zich klem en hebben dan het lef om anderen op een forum voor gek te verklaren?
     
    Back
    Naar boven