XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dank je wel Sanca, much appreciated. Sommige haters hebben kinderen zelf, spuiten zich vol met AAS, zuipen zich klem en hebben dan het lef om anderen op een forum voor gek te verklaren?
    Ik zie ook vaker drugsgebruik voorbij komen bij ouders, dat vind ik persoonlijk allemaal veel erger dan een jaartje ouder zijn.
     
    Dank je wel Sanca, much appreciated. Sommige haters hebben kinderen zelf, spuiten zich vol met AAS, zuipen zich klem en hebben dan het lef om anderen op een forum voor gek te verklaren?
    738A31B7-D87A-42BB-A9D7-0FE1350B9D7A.jpeg
     
    Nou, ik plaats ze toch in een ander hokje.
    Weed kun je niet vergelijken met mdma of coke en dat weet jij stiekem ook wel.
    Al geef ik je daar gelijk in, maakt geen verschil in dat het wel gewoon drugs is.
     
    Doe niet hypocriet man, je blowt zelf ook
    Hahaha jij bent echt een mafkees en lees posts van mij wat beter de volgende keer lullo! Weet je wat mijn drug is? Mijn pre workout that's all! Ben je nu aan het proberen jezelf te verantwoord? Jij bent echt niet goed snik met je conditie en wat voor rotzooi jij wel niet gebruikt. Leuk voor je kids NOT!
     
    laten we 6 jaar teruggaan. de kleine van 12 wil graag met papa voetballen, maar nee papa kan dat niet want is al 64 en na 2 stappen moet die aan het zuurstof.
    mooi leven geef jij je kind dan.

    lekker aan jezelf blijven denken ouwe.
    Nee als je niet met je pa kan voetballen, dan heb je vast een kutjeugd lol

    Van harte Snuff-Sann!
     
    Hahaha jij bent echt een mafkees en lees posts van mij wat beter de volgende keer lullo! Weet je wat mijn drug is? Mijn pre workout that's all! Ben je nu aan het proberen jezelf te verantwoord? Jij bent echt niet goed snik met je conditie en wat voor rotzooi jij wel niet gebruikt. Leuk voor je kids NOT!
    Lees zelf eens op wie die reactie is.
    jou acht ik niet in staat een jointje te rollen.
     
    Hahaha jij bent echt een mafkees en lees posts van mij wat beter de volgende keer lullo! Weet je wat mijn drug is? Mijn pre workout that's all! Ben je nu aan het proberen jezelf te verantwoord? Jij bent echt niet goed snik met je conditie en wat voor rotzooi jij wel niet gebruikt. Leuk voor je kids NOT!
    En wat gebruik ik dan volgens jou?

    dat dacht ik al, ga maar wat in mijn log zoeken zodat je toch maar weer een botje hebt om op te bijten. Veel ga je niet kunnen vinden.
    Met de simpele reden dat ik geen drugs gebruik sinds ik kinderen heb.
    (mja, tenzij phenibut drugs is)

    Ben het wel nog eens van plan als er eens een festival is ofzo tbh
     
    Hahaha jij bent echt een mafkees en lees posts van mij wat beter de volgende keer lullo! Weet je wat mijn drug is? Mijn pre workout that's all! Ben je nu aan het proberen jezelf te verantwoord? Jij bent echt niet goed snik met je conditie en wat voor rotzooi jij wel niet gebruikt. Leuk voor je kids NOT!
    Dus jij hebt die tattoo niet onder invloed laten zetten? :trollface:

    Gefeliciteerd trouwens
     
    Back
    Naar boven