Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #148.361
Als je af en toe (zeg 1x per 2 maanden) iets gebruikt, dan maakt het geen drol uit of het alcohol, coke, pep of whatever is.

Het wordt pas een probleem bij regelmatig gebruik (misbruik) van een bepaalde substantie.

• #148.363
  • #148.364
Rivm heeft hier ooit een "ranglijst" voor gemaakt, alcohol kwam toch echt een stuk slechter naar voren dan andere drugs muv crack en heroïne, uit mijn hoofd.
Heeft ook met verschillende aspecten te maken , hier worden meerdere zaken in meegewogen.
wij hebben het nu over de schadelijkheid, echter zijn die onderzoeken gebaseerd op schadelijkheid maar ook wordt de invloed op de maatschappij bijvoorbeeld meegenomen. Denk hierbij aan geweld wat ontstaat door alcohol.

Laatst bewerkt:
  • #148.366
Als ik elke weekend drugs zou gebruiken, zou hier de relatie gedaan zijn, en vrees ik dat ik kan vertrekken. Vermits het huis gemeenschappelijk is gekocht, en zij mij makkelijk uit kan kopen maar ik haar niet....
Dan maar af en toe alcohol in het weekend :)

• #148.368
Dat maakt de meeste mensen ook steeds zwakker , geef ik je volkomen gelijk in. Door al dat social media lijkt de gemiddelde ruggengraat ook sterk af te nemen.
Social media is even verslavend als cocaïne en suiker.

Hele generaties kinderen raken er fokt op door. Zie het aantal depresieve jongeren en burnouts onder 20 en 30 jarigen. Nog los van de gevolgen van linkse indoctrinatie die plaatsvind op alle platformen.

• Like
Waarderingen: Apw
  • #148.370

Hele generaties kinderen raken er fokt op door. Zie het aantal depresieve jongeren en burnouts onder 20 en 30 jarigen. Nog los van de gevolgen van linkse indoctrinatie die plaatsvind op alle platformen.
Zelfmoord is ook een stuk hoger door social media. Forward head posture is ook een issue onder de jeugd.

• #148.374

Moet toegeven dat ik ook redelijk vaak op mijn telefoon zit. Maar als ik kijk hoe de meeste leeftijdsgenoten van mij (+-20) zich gedragen op social media bijvoorbeeld is dit toch wel een groot probleem. De opkomende generatie lijkt social media belangrijker te vinden dan het echte leven, dit verklaart de vele burn-outs ook . Mensen zijn immers steeds meer bezig om het ‘perfecte’ leventje te chasen wat voornamelijk afgebeeld wordt op social media maar wat in de praktijk toch heel anders is.

• #148.376
"Jij bent simpel"
"Je bent zelf simpel"

Goeie discussie dit

Terug
Naar boven