apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En sinds wanneer is het rivm nu in eens weer een betrouwbare bron?Rivm heeft hier ooit een "ranglijst" voor gemaakt, alcohol kwam toch echt een stuk slechter naar voren dan andere drugs muv crack en heroïne, uit mijn hoofd.

Rivm heeft hier ooit een "ranglijst" voor gemaakt, alcohol kwam toch echt een stuk slechter naar voren dan andere drugs muv crack en heroïne, uit mijn hoofd.
Heeft ook met verschillende aspecten te maken , hier worden meerdere zaken in meegewogen.Rivm heeft hier ooit een "ranglijst" voor gemaakt, alcohol kwam toch echt een stuk slechter naar voren dan andere drugs muv crack en heroïne, uit mijn hoofd.
Als ik elke weekend drugs zou gebruiken, zou hier de relatie gedaan zijn, en vrees ik dat ik kan vertrekken. Vermits het huis gemeenschappelijk is gekocht, en zij mij makkelijk uit kan kopen maar ik haar niet....

Dat maakt de meeste mensen ook steeds zwakker , geef ik je volkomen gelijk in. Door al dat social media lijkt de gemiddelde ruggengraat ook sterk af te nemen.Staatsmedia en social media zijn de gevaarlijkste drugs.
Social media is even verslavend als cocaïne en suiker.Dat maakt de meeste mensen ook steeds zwakker , geef ik je volkomen gelijk in. Door al dat social media lijkt de gemiddelde ruggengraat ook sterk af te nemen.
Doordat alcohol en tabak legaal zijn scoren ze hoger.Welke drug is de gevaarlijkste? | Jellinek
Hoe gevaarlijk drugs voor je zijn als je ze gebruikt hangt van veel dingen af. Bekijk hier de rangschikking van onderzoekers.www.jellinek.nl
Zelfmoord is ook een stuk hoger door social media. Forward head posture is ook een issue onder de jeugd.Social media is even verslavend als cocaïne en suiker.
Hele generaties kinderen raken er fokt op door. Zie het aantal depresieve jongeren en burnouts onder 20 en 30 jarigen. Nog los van de gevolgen van linkse indoctrinatie die plaatsvind op alle platformen.
Zie tabellen van zowel chronische als acute toxiciteit, alcohol > xtcWelke drug is de gevaarlijkste? | Jellinek
Hoe gevaarlijk drugs voor je zijn als je ze gebruikt hangt van veel dingen af. Bekijk hier de rangschikking van onderzoekers.www.jellinek.nl
Als wij gewoon gezamenlijk aanmelden zouden ze dan groepskorting geven?Zie tabellen van zowel chronische als acute toxiciteit, alcohol > xtc
InAls wij gewoon gezamenlijk aanmelden zouden ze dan groepskorting geven?
Moet toegeven dat ik ook redelijk vaak op mijn telefoon zit. Maar als ik kijk hoe de meeste leeftijdsgenoten van mij (+-20) zich gedragen op social media bijvoorbeeld is dit toch wel een groot probleem. De opkomende generatie lijkt social media belangrijker te vinden dan het echte leven, dit verklaart de vele burn-outs ook . Mensen zijn immers steeds meer bezig om het ‘perfecte’ leventje te chasen wat voornamelijk afgebeeld wordt op social media maar wat in de praktijk toch heel anders is.Social media is even verslavend als cocaïne en suiker.
Hele generaties kinderen raken er fokt op door. Zie het aantal depresieve jongeren en burnouts onder 20 en 30 jarigen. Nog los van de gevolgen van linkse indoctrinatie die plaatsvind op alle platformen.
Weet jij eigenlijk het verschil tussen tegenwoordige tijd en verleden tijd?Dus nu geef je toe dat je zelf drugs gebruikt?
Jezus, jij bent echt simpel![]()

@Camelus moet je niet even ingrijpen ?"Jij bent simpel"
"Je bent zelf simpel"
Goeie discussie dit
Ah, ja, duidelijk.Weet jij eigenlijk het verschil tussen tegenwoordige tijd en verleden tijd?
Je komt over als a simple mind![]()
Heb het vermoeden van niet.