Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Rijbewijs gehaald! In een keer, maakt zeker mijn dag goed :D

Ja idd in hoeveel lessen? ik wil binnen 10 lessen 14:30 begint me 2e

in 10 lessen yeah right :roflol:

haha 10 lessen gaat niet lukken

injectie ging lekker smooth gister.

Ja idd in hoeveel lessen? ik wil binnen 10 lessen 14:30 begint me 2e

facepalm.jpg

Squatten zit erop, 5kg whey isolaat binnen+ multivits, awh yeah.

Vrij gemiddeld heb ongeveer 40 uur nodig gehad. faalde een beetje in het vooruitkijken.
Uiteindelijk zo'n 1900 euro kwijt, maarja dan heb je wel je rijbewijs voor de rest van je leven hopelijk

40 uur is ****ing veel ik had 25 fso, vond ik al veel.

waar heb jij gelest dan? 40 uur is hier heel normaal al die pakketten zijn dat ook.
Ik moest in rijswijk/den haag afrijden, super druk en chaos hier altijd
kan me voorstellen dat je in twente zo klaar bent

Ik had hem in 10 dagen gehaald, volgens mij ook iets van 35 uur maar ben er niet zeker van

Ik moest Haarlem man.

ah ok naja ik was gewoon niet zo snel :P
Ben gewoon niet zo goed in al die dingen tegelijk doen, denk te veel en te lang na

Oke even een updateje... Net dus 2e rijles gehad en achterbumper eraf gereden tegen een garagedeur LOL. Daar was ze niet zo blij mee, 1e x kennismaking met achteruit.

Dus.... 10 rijlessen gaat toch niet lukken, ze zei gemiddelde van hun rijschool is 35 lessen en gemiddelde van NL 48.

Ben je srs????????????????? LOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Yep, hing er aan een kant nog een beetje aan. Naar een telefoontje van haar toch maar bumper eraf gesloopt en op de achterbank. Wel sneu voor de volgende die naar mij moest, die moest wachten op een andere wagen hehe

Nu worden er nog een shitload meer lessen aangesmeerd, mark my words.

maar schakelen, snelweg ging wel goed. 3x op dezelfde weg gereden langs een tarrasje 3x getoeterd, die was wel leuk :P

Terug
Naar boven