MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dus dan doe je een tanktop aan, ok. Volgende x blote bast?

Volgende x borat slip met spijkerbroek... jwz.

heb ik ook altijd, is normaal denk ik. gewoon een t-shirt van dun stof. niet de toffe jonny gaan uithangen.

Nee kreeg het omdat ik bumper eraf heb gereden, vond ze niet zo leuk :D.

Soort schaamtegevoel ofzo, ik weet niet maar het zweet brak me uit.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 19:00 ----------

Je bent bang voor je rijinstructrice he? Bang dat ze je oorbel lelijk vind.

Ze kon me prins charles piercing zien :$

BRB FF SCHIJTEN

Nee kreeg het omdat ik bumper eraf heb gereden, vond ze niet zo leuk :D.

Soort schaamtegevoel ofzo, ik weet niet maar het zweet brak me uit.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 19:00 ----------

Ze kon me prins charles piercing zien :$

BRB FF SCHIJTEN

kerel...

zyzz is

Ik zie hem al zitten hoor, een johny van 80kg met oorbelletjes en een tanktop in een rijlesauto. Ik zou helemaal plat gaan als ik dat zou zien:roflol:.

Zo trainen, kan niet wachten lekker borst trainen maar geen pr neerzetten. Doe nu ff wat meer reps, genoeg van 5x5.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 19:08 ----------

Wat met johny?? Ik ben gewoon normale jongen, maak met niemand ruzie en maak maar met sommige maten. Ik kan er niks aan doen dat 9/10 hier een gebrek aan zelfvertrouwen hebben en gaan trainen om dat zelfvertrouwen dat jarenlang 0,0 was weer op te pakken.

Zooooo, wat heb je daarop te zeggen mooiboi

Respectloos van je.

En wtf 40u rijles :roflol: meeste domme chicks nemen hier max 20u en als ze zakken eerste keer doen ze er 6u bij en max 32u in totaal ...

Ik deed er 14u met rijinstructeur en daarna met ouders rondrijden en was er van eerste keer door.
Reed vandaag me bumper er wel bijna af op zon k*tdrempel omdat ik hem te laat zag aankomen met 100 in bebouwde kom :(

En parkeersensoren ftw !! :p

NL is anders als België wij rijden met gezag ipv op frietvet.

Zo trainen, kan niet wachten lekker borst trainen maar geen pr neerzetten. Doe nu ff wat meer reps, genoeg van 5x5.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 19:08 ----------

Wat met johny?? Ik ben gewoon normale jongen, maak met niemand ruzie en maak maar met sommige maten. Ik kan er niks aan doen dat 9/10 hier een gebrek aan zelfvertrouwen hebben en gaan trainen om dat zelfvertrouwen dat jarenlang 0,0 was weer op te pakken.

Zooooo, wat heb je daarop te zeggen mooiboi

Je komt er nog wel achter jongen. Ken genoeg mannetjes die vroeger net zo waren als jij. Als belachelijke ecto johny met tanktop overal in de rondte lopen en hun oorbelletjes showen. Nu zeggen ze god, wat liep ik voor lul zeg:roflol:. Ik vertel je de waarheid, zodat niet iedereen irl je ook een droeft**ter gaat vinden.

<<<<- Karma zit hier.

Je komt er nog wel achter jongen. Ken genoeg mannetjes die vroeger net zo waren als jij. Als belachelijke ecto johny met tanktop overal in de rondte lopen en hun oorbelletjes showen. Nu zeggen ze god, wat liep ik voor lul zeg:roflol:. Ik vertel je de waarheid, zodat niet iedereen irl je ook een droeft**ter gaat vinden.

<<<<- Karma zit hier.

Wat zijn jouw gay stats dan? Als ik ecto ben ben jij een worm, als ik wil zit ik zaterdag op 85kg. Maar wil graag naar 12% rond. Ik heb me wijven, school gaat sinds MBO ook oppeens goed ( ja je leest het goed) en begin me draai nu te vinden. Ben wel beter als dat kampvolk al kom ik mss af en toe zo over.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 19:20 ----------

Ooow oke, hier kunnen ze je zelfs buizen omdat je verkeerd uitstapt.
Maar ja NL is tuurlijk veel strenger daarop..

Is precies zelfde reglementering als Europa

Je moet gewoon die instructeur vergassen... ff 20 eieren en rode bieten 5uur eten voordat je opmoet. gegarendeerd 100% slagingspercentage.

Wat zijn jouw gay stats dan? Als ik ecto ben ben jij een worm, als ik wil zit ik zaterdag op 85kg. Maar wil graag naar 12% rond. Ik heb me wijven, school gaat sinds MBO ook oppeens goed ( ja je leest het goed) en begin me draai nu te vinden. Ben wel beter als dat kampvolk al kom ik mss af en toe zo over.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 19:20 ----------

Je moet gewoon die instructeur vergassen... ff 20 eieren en rode bieten 5uur eten voordat je opmoet. gegarendeerd 100% slagingspercentage.
Aaaaah ik heb hem daarna in de koffer gelegd, en rijbewijs terwijl afgehaald.

Wat moet ik nu doen met zun lichaam?

:roflol:, is goed ik ben wel de worm. Als je wilt zit je zaterdag op 85kg:roflol:. Oke, ga zo door dan, je bent goed bezig zo te zien:thumb:.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven