XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • hey jij moet ff minder geinteresseerd doen en citeer mij niet, ik wil jou niet zien.
     
    hartelijk dank.
    eindelijk iemand die mij op een normale manier verwelkomt. 🌻
     
    hey jij moet ff minder geinteresseerd doen en citeer mij niet, ik wil jou niet zien.
    Je kunt nog altijd op iemands naam klikken en dan klikken op “negeer”
    succes;)
     
    ^ ik heb gezegd dat hij een korte bovenlichaam heeft. Dat is heel wat anders dan "hangtieten". Wel goed lezen svp.

    Heb je m'n tepels al gezien trouwens?

    <--------
    Jup kan het moeilijk ontwijken zolang jij mij blijft citeren.
     
    ^ ik heb gezegd dat hij een korte bovenlichaam heeft. Dat is heel wat anders dan "hangtieten". Wel goed lezen svp.



    Jup kan het moeilijk ontwijken zolang jij mij blijft citeren.
    Dit zei je: "Ik praat toch ook niet over jouw korte bovenlichaam. Je tepels raken bijna je navel aan en dan praat jij nog over smerig dikke aderen...? Klaarblijkelijk heb je hier lang over moeten nadenken."

    Niet terugkrabbelen nu pijpsletje van my.
     
    Wow.. lijkt erop dat je een Word bestandje ergens geopend hebt met alles wat ik heb geschreven zodat je snel kan schakelen. Lol.
    Geef gewoon toe dat je mij leuk vindt.
    Acceptatie zal je rust geven.

    Ja korte bovenlichaam betekent dat je navel bijna je tepel raakt mijn kleine einstein.
     
    Onze nieuwe puzzel is aangekomen.

    IMG_20201116_120014.jpg
     
    Wow.. lijkt erop dat je een Word bestandje ergens geopend hebt met alles wat ik heb geschreven zodat je snel kan schakelen. Lol.
    Geef gewoon toe dat je mij leuk vindt.
    Acceptatie zal je rust geven.

    Ja korte bovenlichaam betekent dat je navel bijna je tepel raakt mijn kleine einstein.
    Als je maar 2% van statistiek snapt snap ik dat je dit denkt.

    Nee ik ben homoseksueel dus jij maakt geen kans, probeer het lekker elders.

    Wil je eens komen opmeten hoeveel centimeter er tussen mijn navel en tepels zit?
     
    Wow.. lijkt erop dat je een Word bestandje ergens geopend hebt met alles wat ik heb geschreven zodat je snel kan schakelen. Lol.
    Geef gewoon toe dat je mij leuk vindt.
    Acceptatie zal je rust geven.

    Ja korte bovenlichaam betekent dat je navel bijna je tepel raakt mijn kleine einstein.
    Bleek jij je anus ook?
     
    Dat ik niet goed ben in statistiek wil niet zeggen dat ik slecht ben in wiskunde, lol :)

    Nee ik wil niks opmeten, boeit me echt niet.
    Fijne dag verder (hint: laat me met rust)
     
    Wat is een kort bovenlichaam? hij is toch geen midget? als je als vrouw niet boven zijn lengte uitkomt zit je niet echt in de positie om dit allemaal op te schrijven :D
     
    Gesproken over tepels/hangtieten. Hebben we die van dreamy1 al gezien? Die uitgemolken theezakken hangen bijna op zijn knieën. Ziet er uit gap, laat die shit nou eens nakijken.

    Wel respect dat je elke keer ongegeneerd zonder spoiler ermee pronkt.
     
    Back
    Naar boven