Elmasientje
Cool Novice
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 26%
Ik en niemand anders..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik en niemand anders..
Ziet er tof uitEindelijk weer eens zinvol bezig geweest en een speelhoek annex opbergplek voor de kids gemaakt.
![]()
Meet die duim eens op, ben benieuwd hoeveel cm.Eindelijk weer eens zinvol bezig geweest en een speelhoek annex opbergplek voor de kids gemaakt.
![]()
Die moet je even uitleggen?Meet die duim eens op, ben benieuwd hoeveel cm.
j/k
Ik draag vnml. Esprit t-shirts, waar hoor ik dan bij?
Eindelijk weer eens zinvol bezig geweest en een speelhoek annex opbergplek voor de kids gemaakt.
Heb echt enkel positieve ervaring met Coolblue, nog geen steken laten vallen en bestel er redelijk veel. Top bedrijf.Ik heb vorige week heel mannelijk besloten om de nieuwe vaatwasser niet zelf in te bouwen maar het door de mannetjes van Coolblue te laten doen ja!
Het is maar een tweedehandsje hoor.
Het was denk ik niet veel meer of minder nee.
Als je dat al veel moeite vindt zou ik maar niet gaan werken en gewoon je uitkering behouden.Oke ik zie dat je mijn foto hebt opgeslagen en deze hebt ingekort. En weer zoveel moeite hebt gedaan![]()
Gevaarlijke auto, fiestaNu even snel trainen en dan de auto van mijn vrouw stofzuigen. Ik mocht hem lenen om het hout te halen want in mijn kleine Fiesta zou dat nooit passen. En aangezien in haar Land Rover de bank plat moest moesten de kinderstoelen eruit dus kon ik hem gelijk even stofzuigen.
Wel praktisch, een opbergruimte voor de kids, als je ze even zat bent.Eindelijk weer eens zinvol bezig geweest en een speelhoek annex opbergplek voor de kids gemaakt.
![]()
Daar is de opvang voorWel praktisch, een opbergruimte voor de kids, als je ze even zat bent.
Noemen ze in België geloof ik een kelder.