AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #149.082
Eindelijk weer eens zinvol bezig geweest en een speelhoek annex opbergplek voor de kids gemaakt.
22C5A5CA-9655-4744-A18C-8C91DC7DD0EC.jpeg

• #149.086
Ik draag vnml. Esprit t-shirts, waar hoor ik dan bij?
Eindelijk weer eens zinvol bezig geweest en een speelhoek annex opbergplek voor de kids gemaakt.
Meet die duim eens op, ben benieuwd hoeveel cm.

• #149.087
Ik heb vorige week heel mannelijk besloten om de nieuwe vaatwasser niet zelf in te bouwen maar het door de mannetjes van Coolblue te laten doen ja!

• #149.089
Nu even snel trainen en dan de auto van mijn vrouw stofzuigen. Ik mocht hem lenen om het hout te halen want in mijn kleine Fiesta zou dat nooit passen. En aangezien in haar Land Rover de bank plat moest moesten de kinderstoelen eruit dus kon ik hem gelijk even stofzuigen.

• #149.095
Oke ik zie dat je mijn foto hebt opgeslagen en deze hebt ingekort. En weer zoveel moeite hebt gedaan :)

• #149.097
Nu even snel trainen en dan de auto van mijn vrouw stofzuigen. Ik mocht hem lenen om het hout te halen want in mijn kleine Fiesta zou dat nooit passen. En aangezien in haar Land Rover de bank plat moest moesten de kinderstoelen eruit dus kon ik hem gelijk even stofzuigen.
Gevaarlijke auto, fiesta

• #149.098
Lol het is maar een foto van een apparaat maar nee jij moest weer inzoomen en opslaan. Wel lachwekkend dat je denkt een punt te hebben gemaakt of zo.

Uitkering? Heb je waarschijnlijk gezien in je glazen bol :)

Terug
Naar boven