Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #149.101
Lol het is maar een foto van een apparaat maar nee jij moest weer inzoomen en opslaan. Wel lachwekkend dat je denkt een punt te hebben gemaakt of zo.

Uitkering? Heb je waarschijnlijk gezien in je glazen bol :)
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je fake as f**k bent. Je mag m'n tepels niet meer likken.

• #149.102
Wat is dan fake? Mijn profielfoto?
Als is het fake kan het jou wat schelen dan? Je kan wel stoer doen met "je mag mijn tepels niet likken" etc maar ondertussen zien we allemaal dat je een obsessie hebt. Weet je zeker dat je homo bent?

• #149.103
Wel praktisch, een opbergruimte voor de kids, als je ze even zat bent.
Is geen plek meer voor en dan moet Sinterklaas nog komen.
DDD51151-24FF-4823-B8DD-85A1138DB4CC.jpeg

• #149.106
Wat is dan fake? Mijn profielfoto?
Als is het fake kan het jou wat schelen dan? Je kan wel stoer doen met "je mag mijn tepels niet likken" etc maar ondertussen zien we allemaal dat je een obsessie hebt. Weet je zeker dat je homo bent?
Doe maar lekker ergens anders jezelf voor als een ander.:wave:

• #149.112
Waarom is die Elmasientje nou pleite? fake???

• #149.117
wanna bet

• #149.119
Als je dan toch mee moet doen aan dit gezellige, maar heidense en ketterse gebruik, dan mist onderstaande optie in de poll:

Kerstboom mag versierd staan vanaf 24 december (dag voor kerst, kerstavond) t/m 5 januari 's avonds (dag voor Driekoningen, avond van de laatste dag van kerst)

Uit praktische overwegingen kan de derde of vierde zondag van de Advent en de zaterdag voor de viering van Driekoningen worden aangehouden.

• #149.120
Begon 18:45 met werk inmiddels al 20:46 en ik wacht nogsteeds op de eerste vrachtwagen :roflol:. Lekker betaald zo maar wel t*ring saai

Terug
Naar boven