MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Mentat

Monstrous Giant
Lid geworden
19 jan 2015
Lengte
1m83
Ik heb me een partij spierpijn in mijn triceps... geen idee waarom dat ineens. Maar ik zie het maar als een goed teken. Goed excentrisch getraind ofzo.
Prefatigued met cgbp, afmaken met OHP?

• Sad
Waarderingen: LM

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Na een lekkere training een pijperijtje.

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Vanmiddag een stukje wezen touren met dit apparaat. Was mijn eerste rit in een Ferrari. Jezus was gaaf. In iets meer dan 3 seconden van 0 naar 100km/h flipperen = grote blij. :)
Van 100 naar 200 ging ook angstaanjagend makkelijk.

Bekijk bijlage 514215Bekijk bijlage 514216
Weet je wat het vermogen is? Erg mooi in grijs, want understated.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Krap in de zin van moeilijk haalbaar?
Niet haalbaar als het een standaard Ferrari is. De california T haalt het ook niet. De 458 Speciale haalt het net aan, maar ook niet met 2 personen.

Doet niks af aan de beleving die Japio ongetwijfeld heeft gehad en dat is veel waardevoller dan een paar milliseconden meer of minder.

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Niet haalbaar als het een standaard Ferrari is. De california T haalt het ook niet. De 458 Speciale haalt het net aan, maar ook niet met 2 personen.

Doet niks af aan de beleving die Japio ongetwijfeld heeft gehad en dat is veel waardevoller dan een paar milliseconden meer of minder.
Interessant - en helemaal mee eens.

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Nu wordt het erg technisch.. Aan de binnenkant zat bij de bijrijdersstoel wel een plaatje van California trouwens. En dit was schijnbaar de full-option uitvoering met 510pk als ik mij niet vergis. Verder heb ik geen verstand van die technische dingen. :P

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Nu wordt het erg technisch.. Aan de binnenkant zat bij de bijrijdersstoel wel een plaatje van California trouwens. En dit was schijnbaar de full-option uitvoering met 510pk als ik mij niet vergis. Verder heb ik geen verstand van die technische dingen. :P
Ferrari, Lamborghini en andere jongensdroom merken doen wat met iemand die instapt. Het geluid van de motor, uitlaat, accelereren, terugschakelen en tussengas, de lagere zit, de afwerking, de aandacht van de omgeving, het interieur - alles speelt daarin een rol. Het enige vervelende aan dit alles is dat het went. En dat de eigenaar vroeg of laat iets anders wil.

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Ferrari, Lamborghini en andere jongensdroom merken doen wat met iemand die instapt. Het geluid van de motor en uitlaat, de lagere zit, de afwerking, de aandacht van de omgeving, het interieur - alles speelt daarin een rol. Het enige vervelende aan dit alles is dat het went. En dat de eigenaar vroeg of laat iets anders wil.
Helemaal waar. Dat laatste zie ik ook aan die maat. Hij heeft deze net maar grapte al over het model waarvoor hij hem over een paar jaar wil inruilen. En hij heeft meerdere van dit soort speeltjes. Eigenlijk net als bodybuilding.. het is nooit goed genoeg.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Helemaal waar. Dat laatste zie ik ook aan die maat. Hij heeft deze net maar grapte al over het model waarvoor hij hem over een paar jaar wil inruilen. En hij heeft meerdere van dit soort speeltjes. Eigenlijk net als bodybuilding.. het is nooit goed genoeg.
De definitie van o.a. snelheid zal gaan veranderen, ik heb mensen met een aventador horen zeggen dat die niet meer zo snel voelt en naar wat anders gekeken wordt. Klinkt belachelijk als buitenstaander, maar ik snap het wel. Ik denk dat mensen met een snelle elektrische auto dit ook kunnen bevestigen, vroeg of laat. En die rijden dan zonder de beleving van dergelijk geluid en optimaal afgestemde rijeigenschappen e.d.

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
De definitie van o.a. snelheid zal gaan veranderen, ik heb mensen met een aventador horen zeggen dat die niet meer zo snel voelt en naar wat anders gekeken wordt. Klinkt belachelijk als buitenstaander, maar ik snap het wel. Ik denk dat mensen met een snelle elektrische auto dit ook kunnen bevestigen, vroeg of laat. En die rijden dan zonder de beleving van dergelijk geluid en optimaal afgestemde rijeigenschappen e.d.
Ik snap dat weer niet helemaal. Mijn Triumph Speed Triple 1050 is ongeveer net zo snel als die Ferrari. Maar op mijn Suzuki 500 twinnetje met 46pk had ik eigenlijk net zoveel lol (in mijn armoedige periode).

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
Heb ik je post met antwoorden over het hoofd gezien?
Mijn excuses, khad een etentje.

Bij deze
Hier een paar random situaties:

1.
Bekijk bijlage 514146

2.
Bekijk bijlage 514147

3.
Bekijk bijlage 514148

4.
Bekijk bijlage 514149

Ik ben wel benieuwd naar jullie keuzes. Ik plaats straks wel de antwoorden.

Overal gas loslaten.

Je hebt een vraag toegevoegd, de laatste is remmen en is namelijk geen mogelijkheid om de kruising recht over te steken en de pijl dwingt je daar wel toe.

Ja, dat.
Niet best als je bij de laatste twee wat anders invult

1 en 4 remmen. 2 en 3 gas los.

1 is wel twijfel

D. Gebruik maken van je spoiler (pun intended)

A, B, C, A

1 = B remmen
2 = A gas loslaten
3 = C gas loslaten
4 = A niets doen

Screenshot_20201128-090528_Chrome.jpg

20201128_090716.jpg

Screenshot_20201128-090645_Chrome.jpg

Screenshot_20201128-090822_Chrome.jpg

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Ik snap dat weer niet helemaal. Mijn Triumph Speed Triple 1050 is ongeveer net zo snel als die Ferrari. Maar op mijn Suzuki 500 twinnetje met 46pk had ik eigenlijk net zoveel lol (in mijn armoedige periode).
Je kunt ook prima lol hebben. Als je alleen pure beleving van snelheid wil ervaren dan kan een auto gaan wennen en dan zijn er andere opties die op een andere manier snelheid laten ervaren. Daarom hebben dergelijke lieden een garage met verschillende auto's, en/ of meerdere motoren.

Naar boven