AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Geen symptomen en geen sociaal contact. Dan zou het subklinisch/asymptomatisch zijn, wat niet verspreid.
    Kan je me even uitleggen op welke manieren het zich wel allemaal kan verspreiden?
     
    Het is weer vrijdag!
    Woo Hoo Party Animal GIF by TELUS
    :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
     
    Daar verschillen de meningen over, er zijn genoeg onderzoeken die aantonen dat het wel een groot deel van de aerosolen tegenhoudt en genoeg virologen die er wel achter staan.

    Maar ik ben inderdaad ook niet overtuigd (en ik ben geen expert, dus kan er weinig over zeggen), maar als het zoals nu verplicht is, zie ik niet in waarom je nu nog recalcitrant zou weigeren.
    Het is allemaal onzin, het is dat ik geen trek heb om de staatskas te vullen.
     
    Ik snap niet waarom mensen hier misbruik van zouden willen maken. Ik het dan zo lastig om even zo'n ding op te zetten wanneer je de supermarkt binnengaat. Niets eens voor jezelf, maar voor een ander.
    Dude who the fuck cares? denk je nou echt dat diezelfde lui rekening met jou houden? ze kaapten het wc papier voor je neus weg, misschien ben je dat vergeten.
     
    Het is allemaal onzin, het is dat ik geen trek heb om de staatskas te vullen.
    Even serieus BB_ brengt zijn visie genuanceerd, wat heb je dan aan een antwoord als het is allemaal onzin.
     
    Maakte niet mijn dag goed maar weet niet waar ik m anders moest posten

    Niet afgekeken.
    Maar tijdje geleden was er ook wat geks op de beurs, hebben ze het daar ook over?
    Veel overeenkomsten met big gym, gewoon protocol buget gym denk ik
     
    Niet afgekeken.
    Maar tijdje geleden was er ook wat geks op de beurs, hebben ze het daar ook over?
    Veel overeenkomsten met big gym, gewoon protocol buget gym denk ik

    Nee, het gaat over vier dingen:
    - contractverlenging ondanks opzeggen
    - opzeggen contract lukt niet
    - slecht of onduidelijk coronabeleid
    - onterechte rekeningen met als gevolg incassobureaus, dwangbevelen etc.

    En algemeen voor al deze problemen: een totaal onbereikbare klantenservice
     
    Voor opening van de sportschool kunnen trainen. Niemand die je stoort of aankijkt, heerlijk.
    Was hier ook om 07:00 begonnen. Lekker rustig. Liever voor werk dan na werk
     
    Back
    Naar boven