Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Waarom is het misgunnen? Of je bent op tijd met bestellen, of je betaalt een meerprijs of je moet wachten.
    Omdat jij mij niet gunt om te spelen. En de lucht is blauw, het gras is groen en jullie zijn allemaal homo's.

    Waarom plaats je geen advertentie op marktplaats?
    "Will shake booty in tight spandex for playstation 5"
    Is dit een verkapte manier om jouw ps5 aan mij te verkopen? Viespeuk.
     
    Hoe kom je daar ineens bij? Er zitten hier wel genoeg homo's om een wielerploeg te starten inderdaad. Kan me geen nichterige sport bedenken dan wielrennen.

    Als jij met genoeg geld geld komt dan wil ik best wel in een strak pakje voor jou poseren hoor.
    Omdat jij genoeg doping gebruikt voor een hele wielerpploeg? En omdat jij zo leuk reageert op alles dat met wielrenners te maken heeft.
     
    Een oud vrouwtje kocht een Philips airfryer maar ze kon het niet dragen. Mijn hart kon het maar niet laten en belde ik een taxi voor haar en droeg ik die doos voor haar. (Ze kwam namelijk met de bus en niet met de auto). liep wel 8 minuten in de kou in mijn overhemd maar ik moest haar gewoon helpen.
     
    Een oud vrouwtje kocht een Philips airfryer maar ze kon het niet dragen. Mijn hart kon het maar niet laten en belde ik een taxi voor haar en droeg ik die doos voor haar. (Ze kwam namelijk met de bus en niet met de auto). liep wel 8 minuten in de kou in mijn overhemd maar ik moest haar gewoon helpen.
    klinkt als dat je besmet bent met het Kerst virus :kerst:
     
    -
     
    Laatst bewerkt:
    Een oud vrouwtje kocht een Philips airfryer maar ze kon het niet dragen. Mijn hart kon het maar niet laten en belde ik een taxi voor haar en droeg ik die doos voor haar. (Ze kwam namelijk met de bus en niet met de auto). liep wel 8 minuten in de kou in mijn overhemd maar ik moest haar gewoon helpen.
    En nu wil je een sticker?
     
    En nu wil je een sticker?
    tenor (6).gif
     
    Pijn in mijn reet van het deadliften. Volgens mij doe ik het goed.

    inb4; homograpjes.
     
    Back
    Naar boven