- Waardering
- 447
Als het om mijn sletje bekjam of om mijn zoontjes gaat, dan post ik absoluut geen dingen die niet kunnen. Dus nogmaals: kop dicht en rechtsboven in de hoek op het kruisje klikken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ga je nou weer gemeen doenAls het om mijn sletje bekjam of om mijn zoontjes gaat, dan post ik absoluut geen dingen die niet kunnen. Dus nogmaals: kop dicht en rechtsboven in de hoek op het kruisje klikken.![]()

serieushoe is het tot liefde uitgebloeid met die 2 dan? paris is tog maar net op dbb

een keer niet zwetend wakker worden + zo lekker trainen![]()

ja man ik werd heerlijk wakker onder mijn deken xD terwijl ik ging slapen met de deken aan mijn voeteneind![]()
WAARSCHUWING EXTREEM WEER: Vandaag grote kans op zwaar onweer en zeer zware windstoten
Waarschuwing extreem weer: In het gehele land is er vandaag een grote kans (60-80%) op zware onweersbuien. De zwaarste buien trekken waarschijnlijk over de oostelijke helft van het land. De buien gaan vergezeld van zware tot zeer zware windstoten (tot circa 100 km/uur), hagel en overvloedige neerslag. De buien zullen in de loop van vanavond het noordoosten van het land verlaten.
Daarnaast wordt het met 30 tot 32 graden in de oostelijke helft van het land nog tropisch warm.

Eindelijk nog iemand die ook van clubvoetbal houdt en niet zo'n wk-sl*t! Feyenoord neem ik aan? 010?

pics?