Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil best voor je op mijn knieën, maar je weet waar mijn tong dan verdwijnt.

of je ruikt er 1x aan en gaat dan http://pimpinandcrimpin.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/08/throw-up1.jpg

[Link niet meer beschikbaar] -> erger dan het bovenstaande zal het niet ruiken neem ik aan

Ik ben vanochtend keihard geowned door een 8 jarig meisje.![]()

Uiteraard. Een man wordt als "cool" geacht wanneer hij coïtus heeft met zoveel mogelijk vrouwen. Een vrouw wordt gewoon als "h**r/sl*t" gezien wanneer ze hetzelfde doet met zoveel mogelijk mannen.
Wat is het toch heerlijk om een man te zijn.![]()

Ik heb een zus en die heeft voor nageslacht gezorgd, echt een geweldig kind.

Wat heb je toch een fantastische mensenkennis dat je denkt dat ik dat ben. Maar ga je gang hoor, kvind het best grappig.

Ik heb een zus en die heeft voor nageslacht gezorgd, echt een geweldig kind.

Was dus aan het trainen, en m'n zus zat binnen met gf en kind, aangezien ik af en toe nogal luidruchtig kan zijn in m'n uitvoering, volgde deze dialoog met de kleine terg toen ik na het douchen de kamer in kwam.
"Wat loop je nou allemaal te kloten?"
"Que?"
"Ik hoorde allemaal rare geluiden"
"Ik train tenminste "Jaimy""
aangezien me kop nog knalrood was kreeg ik een keiharde reply
"Je wordt er anders alleen maar lelijker op, je lijkt wel een aardbei"
![]()

Dit is echt een schatje, ze weet ook altijd mensen om haar vinger te winden en situaties naar haar hand uit te spelen.

Dit is echt een schatje, ze weet ook altijd mensen om haar vinger te winden en situaties naar haar hand uit te spelen.![]()

Dat kind is compleet prettig gestoord.Dus Santino88 heeft eigenlijk gewoon een vriendje?
Je hebt toch een stuk meer geheimen voor me dan ik dacht, Bekjam.
Ze heeft in elk geval wel gevoel voor humor!![]()
Ik denk dat de taalbarriere een probleem gaat geven.

Ik denk dat de taalbarriere een probleem gaat geven.![]()

Heb je het nu over mij en dat ik zeg dat hij ze eens aan mijn zoontje moet voorstellen?![]()