AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Weer aan het werk. Ik ben eigenlijk schoonmaker 😝
    20201210_093215.jpg
     
    :roflol: heel wat jaartjes geleden ging ik een tijdje om met iemand die in de Real Madrid tijd van Drenthe heel vaak naar Spanje ging om samen met hem te feesten en met zijn allen zoveel mogelijk sletjes te duwen ,(en het moest ook ook onvoorstelbaar zijn hoeveel vrouwen zichzelf aanbieden ,als je maar rijk en bekend bent,ze willen allemaal hun one minute of fame)was blijkbaar een grote party bende ,niet voor niets dat Drenthe nu failliet is verklaard,hij is nooit straatleven ontstegen
    Ergens ook wel triest. Dan had je zoveel talent, maar heb je nu weinig meer dan mooie herinneringen.

    Nouri nam om die reden behalve wat vrienden ook zijn vader mee op vakantie, om te voorkomen dat ie domme dingen zou doen.

    Wat mijn dag altijd goed kan maken is Maxim Hartman die Rafaël van der Vaart vertelt dat ie teveel van frikadellen houdt om een echte topper te zijn en Rafaël die hook, line & sinker gaat.
     
    Voel me voor een tweede dag op rij beter worden EN.... de Elite Bison barbell was binnen en dus onmiddellijk besteld.
     
    :roflol: heel wat jaartjes geleden ging ik een tijdje om met iemand die in de Real Madrid tijd van Drenthe heel vaak naar Spanje ging om samen met hem te feesten en met zijn allen zoveel mogelijk sletjes te duwen ,(en het moest ook ook onvoorstelbaar zijn hoeveel vrouwen zichzelf aanbieden ,als je maar rijk en bekend bent,ze willen allemaal hun one minute of fame)was blijkbaar een grote party bende ,niet voor niets dat Drenthe nu failliet is verklaard,hij is nooit straatleven ontstegen
    Begrijp ik het goed dat je dus blij bent dat iemand in de miserie zit? Iemand waar je vroeger van "profiteerde" en een "vriend" was? Onbegrijpelijk.
     
    Begrijp ik het goed dat je dus blij bent dat iemand in de miserie zit? Iemand waar je vroeger van "profiteerde" en een "vriend" was? Onbegrijpelijk.
    Nee, je begrijpt er helemaal niets van.
     
    Of bedoelde Vieze Jij dat hij blij is dat hij NIET in die valkuil is gevallen. Ja, dat kan ik begrijpen. Dan ben ik fout. My bad. Sorry Vieze Jij. Mag ik het op mijn Alzheimer steken ;) of het feit dat ik Belg ben?
     
    Of bedoelde Vieze Jij dat hij blij is dat hij NIET in die valkuil is gevallen. Ja, dat kan ik begrijpen. Dan ben ik fout. My bad. Sorry Vieze Jij. Mag ik het op mijn Alzheimer steken ;) of het feit dat ik Belg ben?
    Welke aandoeningen heb je nog niet opgelopen in je leven?
     
    Back
    Naar boven