- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Same en links is zelfs sterker dan rechts.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same en links is zelfs sterker dan rechts.
Doen jullie dat met de kleinste arm, zodat de derde arm groter lijkt?
Hij lijkt sowieso klein met mijn handen.Doen jullie dat met de kleinste arm, zodat de derde arm groter lijkt?
Mag dat nu wel?
Eigenlijk niet op donderdagavond, dan doen ze normaal alleen plasma is mij zojuist verteld; maar voor mij een uitzondering gemaakt.
Even die hematocrietgains normaliseren.
Ik mag ook over 2 weken

Doneer jij frequent?
Hebben ze jou weleens gevraagd of je AAS gebruikt?
Laatste keer was 9 jaar geleden. Ik moest toen noodgedwongen stoppen. Mocht opeens iets uitkiezen omdat het mijn vijfde keer was, wist ik niet eens meer.

Ik ga de eerste keer
Gratis vial tren?
Hatseflats m'n hele kamer ruikt naar lavendelNatriumhydroxide is toch wel een van de meest veelzijdige chemicaliën die er is. Heb er extracties mee uitgevoerd en de gootsteen mee ontstopt. Ben er net achtergekomen dat ik met natriumhydroxide, olijfolie en kokosolie gewoon homemade blokken zeep kan maken. Het duurde even, gezien ik het verzepingsproces al van de middelbare school kende. De link leggen dat ik gewoon lekkere blokken zeep kan maken had even tijd nodig.
Binnenkort mooi maar eens naar de zweverige kristallenzaak om wat essentiële oliën in te slaan!
Het wordt nu mijn eerste keer. Niet uit gezondheidsredenen want waarden zijn nooit verhoogd geweest.
Nobel.Het wordt nu mijn eerste keer. Niet uit gezondheidsredenen want waarden zijn nooit verhoogd geweest.