ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
60* 6000 ?Elke dag uurtje wandelen dan maar. Dumbbels zijn ook al onderweg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
60* 6000 ?Elke dag uurtje wandelen dan maar. Dumbbels zijn ook al onderweg.
Nice man, waar heb je dat gekocht? Winkel/online of tweedehands?
Betersport.nlNice man, waar heb je dat gekocht? Winkel/online of tweedehands?
@Camelus jammer dat je hier een steek laat vallen.
30 minuten oosterbreedte
Ik bijna 0. Bijna 800 kan trouwens ook 0 zijn. Ik was vandaag bijna met gewichten gaan trainen en had dan misschien wel 300kg gedeadlift (die liggen hier klaar voor actie).
Ik bijna 0. Bijna 800 kan trouwens ook 0 zijn. Ik was vandaag bijna met gewichten gaan trainen en had dan misschien wel 300kg gedeadlift (die liggen hier klaar voor actie).
Ik doe ook iedere dag tussen de 3 en 5000 pushupsdat is nog niets ,ik doe elke dag tussen de 3 en 5 duizend push ups

Ik bijna ook.dat is nog niets ,ik doe elke dag tussen de 3 en 5 duizend push ups
Net zoals iedereen nu bijna elke dag naar de sportschool gaat.
Ik was gisteren bijna gegaan.Net zoals iedereen nu bijna elke dag naar de sportschool gaat.
Moeilijk om bepaalde opmerkingen niet te maken.
Daar ging je pwo 5 liter Grolsch.
Vrees niet:
Het was voor mij ook moeilijk om ze een beetje fatsoenlijk neer te leggen. Laat staan in mn mond te stoppen maar dat terzijde.
Zo dan. Dat is wel een aardige cheat ja.zomaar 7000kcsl ofzo?Vrees niet:
Gisteren een cheatdag gehad op het gebied van eten, mijn eerste sinds de hartaanval. Het begon nog beschaafd, met 1/2 liter kwark voor ontbijt. Maar dat was alles dat er nog was. Na de boodschappen:
-1/2 l Grosch Kanon
- 1l pecan karamelijs
-3x100g antipasto (jambon cru, salame tipo milano, coppa)
-flesje chardonnay (soleca 3 generaciones)
-5 snickers
-200g oude kaas (Noord Woudse Classique)
-300g suikerpinda's
-2 eieren
Normaal zouden dit tussendoortjes zijn, maar lag nu wel zwaar op de maag.