MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ha! mijn instructeur is biseksueel!! (no homo dus)

Ik heb een geyle instructrice, maar helaas met haar een klein ongelukje gehad hehe. Ging vandaag wel k*t met schakelen... Steeds in z'n 2e een bocht in maar eerst afremmen... Gooi hem vaak al 40-50km/u in z'n 2.

Koppelingspunt vasthouden lukte ook niet, 2x afgeslagen voor stoplichten :(.

Ik heb een geyle instructrice, maar helaas met haar een klein ongelukje gehad hehe. Ging vandaag wel k*t met schakelen... Steeds in z'n 2e een bocht in maar eerst afremmen... Gooi hem vaak al 40-50km/u in z'n 2.

Koppelingspunt vasthouden lukte ook niet, 2x afgeslagen voor stoplichten :(.

Hoeveel lessen heb je al gehad dan?

Nu 3e heheheh, dacht bij 2e les dat ik het zo in de pocket had, maar ik rij te snel te hard. Ging net ff hard op de rem hangen, dang... ruitenwissers en vloeistof sprong oppeens aan hehehehe.

Ik ging zwaar de mist in bij m'n 3e / 4e les, vooral omdat je denk van; ach zo moeilijk is het niet.. ik kan het wel. Dan word je de les erna even flink met je neus op de feiten gedrukt

pfff jullie met je beta auto's. Fietsen is voor de echte alpha's

Ik ging zwaar de mist in bij m'n 3e / 4e les, vooral omdat je denk van; ach zo moeilijk is het niet.. ik kan het wel. Dan word je de les erna even flink met je neus op de feiten gedrukt

Echt he, precies hetzelfde hier.

en die vieze vuile #%*#*%*@*% fietsers FCK!!

Helft geeft geen richting aan en als je ze eraf rijdt ben je nat FUUUUUU.

Is best chill weer hier en overal fietsers.. ook zo fcking irritant als ze voor je gaan rijden 3langs elkaar.

Ik deed toeteren hahah vond die rij instructeur niet zo leuk.

Bij les 2 ging ik 3-4x langs een terrasje, zaten chicks (oude klasgenootjes) ik steeds toeteren, toen mocht het wel van die instructrice.

Mijn instructeur spot altijd chicks voor me, vaak roept hij dan: ey kijk ff links daar fiets er weer één :o

Toeteren is echt beta srs

hehehehe, is lachen man vooral als je in drukke straat rijdt (winkelstraat ofzo).

Kwam ook een paar geyle wijfies tegen ja... Beter heb ik me rijbewijs binnen 30-35uur is toch al duurzat ffs..

Waarschijnlijk word nog paar x genaait hij cbr

hehehehe, is lachen man vooral als je in drukke straat rijdt (winkelstraat ofzo).

Kwam ook een paar geyle wijfies tegen ja... Beter heb ik me rijbewijs binnen 30-35uur is toch al duurzat ffs..

Ik ben in totaal rond de 2400 euro kwijt voor m'n rijbewijs, gelukkig betaalt papa :o

Ja, ben ook bang dat het zoveel gaat worden ffs...

Heb geluk dat me ouders ook betalen, het is dat ze een dikke terugslag van de verzekering kregen anders hadden ze het ook niet kunnen betalen.

Echt weggegooid geld eigelijk, beter gewoon zonder rijbewijs. Als je wordt aangehouden een boete waar je 5x van kan rijden ofzo.

12 sep afrijden voor auto, teveel geld aan verdoet :( en straks bios met soort van chickie, 1 week samen en nu al vreemdgegaan

inb4 dbb detectives

Ja, ben ook bang dat het zoveel gaat worden ffs...

Heb geluk dat me ouders ook betalen, het is dat ze een dikke terugslag van de verzekering kregen anders hadden ze het ook niet kunnen betalen.

Echt weggegooid geld eigelijk, beter gewoon zonder rijbewijs. Als je wordt aangehouden een boete waar je 5x van kan rijden ofzo.

En je mag 6 jaar niet lessen.

Wat is dat met al die ouders die maar dokken, mag het lekker zelf betalen :o
Ben maar 1475 kwijt :trollface:

wtf 2400euro voor rijbewijs? ik heb 3 lessen genomen voor de basis, auto gekocht, 2 maanden geoefend met men pa, inschrijvingsgeld voor praktijk betaald en was erdoor..

ouders betalen.. u mad?

Leg day:d

Terug
Naar boven