Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

U mad?

haha, idd :D al is "deed" in die context wel heel absurd, het komt op het eerste zicht nergens vandaan; of dan misschien het HWW "to do" uit het engels, maar de engelsen doen ook geen deed als hulpwerkwoord in een normale zin ;)

U mad?

haha, idd :D al is "deed" in die context wel heel absurd, het komt op het eerste zicht nergens vandaan; of dan misschien het HWW "to do" uit het engels, maar de engelsen doen ook geen deed als hulpwerkwoord in een normale zin ;)

Ja, door de tijd heen ga je toch dingen verkeerd zeggen.

Als ik in de bouw mee ga klussen komen we ook niet verder dan New-Kids dialect... denk dat we dat zelfs niet halen hheehehe

• Like
Waarderingen: free
Eindelijk sups binnen, hele dag gewacht..

Agmantine samen met crea komt morgen, lekker pompe 1luv mah brada

pfff, winstrol beta's. gewoon de dbol pakken. strength through the roof. Uknowwhuti'msayin'?

Agmatine is echt lekker, niet teveel pomp maar op zich wel meer, heel vreemd.

Winstrol werkt ook goed voor de pomp, kan je ook proberen.

Als ik biceps of triceps train met agmatine dan kan ik naar de 2e oefening niet eens meer me arm fatsoenlijk buigen, laat staan met gewichten.

Echt zo irritant... wil je lekker trainen maar wordt je belemmerd door je eigen pomp...

Achja, doe zo weer rug en pak maar 1 capsule Agmatine.

Gewoon winny en T3 nemen , time to get shredded boys.

haha, me moeder wou het geld niet aannemen vna de bestelling
ma: Is voedsel, dat betaal ik
ik: is geen voedsel, whey mag je betalen maar de rest ik
ma : Niks mee te maken

FUUUU, ze wil alleen maar mij dingen geven omdat me zus der leegplukt en ze mij niet wil 'verwaarlozen' bah

Agmatine bedoel je? Teveel pomp vindt ik niet fijn, kan ik oefeningen niet meer goed uitvoeren.

I search for this Pamp because it means that that my muscles will grow when I get it. I get a pamp when the blood is running into my muscles. They become really tight with blood. Like the skin is going to explode any minute. It’s like someone putting air in my muscles. It blows up. It feels fantastic.

haha, me moeder wou het geld niet aannemen vna de bestelling
ma: Is voedsel, dat betaal ik
ik: is geen voedsel, whey mag je betalen maar de rest ik
ma : Niks mee te maken

FUUUU, ze wil alleen maar mij dingen geven omdat me zus der leegplukt en ze mij niet wil 'verwaarlozen' bah

Win win situatie

I search for this Pamp because it means that that my muscles will grow when I get it. I get a pamp when the blood is running into my muscles. They become really tight with blood. Like the skin is going to explode any minute. It’s like someone putting air in my muscles. It blows up. It feels fantastic.
It feels like cummin

Nieuwe collega wou foto's van mijn tattoo's om haar man te overtuigen :roflol: Makes my day! :D

Terug
Naar boven