apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Puntje pep en je bent er weer.Tijd om minstens een maandje te stoppen met alcohol en drugs. Ben zelfs nu nog brak.
Quarantaine gaat lekker.Mijn dochter voelt zich ineens verantwoordelijk genoeg om alleen met haar broertje in de speeltuin te gaan spelen. Vanuit onze voortuin kan je ze nog redelijk zien.
![]()
Die thuisquarantaine is allang al weer voorbij voor mijn dochter en na een positieve test van zaterdag dacht ik vandaag weer aan de slag te kunnen. Mijn toegangspas kan alleen maar weer vrijgegeven worden na overleg met de arbodienst, maar die zijn vandaag en morgen gesloten, dus ik ga woensdag maar weer eens bellen.

Alcohol is voor zwervers en wiet is voor hippies. Gewoon bij G houden, en tijdens cutten/maintainen af en toen een dexje poppen en je bent gucci.Tijd om minstens een maandje te stoppen met alcohol en drugs. Ben zelfs nu nog brak.
Ik had net om 09:00 rijles
.
Heerlijk man beetje zweven nog op de motor.Ik had net om 09:00 rijles.
Doet me denken aan mijn 1e motorrijles, toen had ik doorgehaald aan de mdma. Wat een feest was dat toen. De enige les die ik toen had geleerd is dat lessen op de m een heel slecht idee is. Dat ze het niet doorhadden verbaasd mij nog steeds.![]()
Zonder ooit op een scooter te hebben gereden. Was nog bijna omgevallen.
Stoer man, een machine opereren die de potentie heeft jou of iemand anders ernstig te verwonden of doden, onder invloed van drugs en zonder enige ervaring.Ik had net om 09:00 rijles.
Doet me denken aan mijn 1e motorrijles, toen had ik doorgehaald aan de mdma. Wat een feest was dat toen. De enige les die ik toen had geleerd is dat lessen op de m een heel slecht idee is. Dat ze het niet doorhadden verbaasd mij nog steeds.![]()

Gelukkig is er alle ruimte op de IC en in het ziekenhuis.Stoer man, een machine opereren die de potentie heeft jou of iemand anders ernstig te verwonden of doden, onder invloed van drugs en zonder enige ervaring.
Applaus.![]()
Daar lag onze ideale schoonzoon toch afgelopen weekend nog, na het slikken van verkeerde pilletjes op een schijt-aan-corona-feest?Gelukkig is er alle ruimte op de IC en in het ziekenhuis.

Zoals ik al zei was het stom, heeft niks te maken met stoerheid. Had een feestje en was vergeten dat ik moest lessen de dag erna. Het is niet dat ik expres M ging nemen omdat ik wist dat ik een rijles had. De tijd tussen lessen en laatste inname was zeker een uur of 10, veel te kort natuurlijk maar niet een uurtje ervoor ofzo. Dit was trouwens 13 jaar geleden.Stoer man, een machine opereren die de potentie heeft jou of iemand anders ernstig te verwonden of doden, onder invloed van drugs en zonder enige ervaring.
Applaus.![]()
Zo’n geintje kan ook gevolgen hebben voor je motorrijbewijs.Ik had net om 09:00 rijles.
Volgens mij lezen jullie het verkeerd.Zo’n geintje kan ook gevolgen hebben voor je motorrijbewijs hebben.
Grootste b*ch van het forum lacht op je foto maar zelf niets durven te posten 😆![]()
Idd @Snuff-Sann b*ch