Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
20210424_185954.jpg

Heerlijk

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
ouwe lulle partyyyy
Ja best wel, maar heb wel echt genoten. Sterker nog, met deze ouwe lullen heb ik meer te bespreken gehad dan met mensen van mijn leeftijd (en die waren er ook).

Gem leeftijd was rondt de 40.
3 dj's, 50 man, onbeperkt eten en drinken (inc sterk), prijs €50 pp.

Muziekstijl was (hard)trance, wel lekker up tempo. Iedereen kende elkaar, sfeer was top. Heel relaxed, iedereen heel vriendelijk. Heel vrijdenkend publiek ook. Qua middelen zat circa 1 op de 3 aan de m.

Ik had echt een dikke praatkick vandaag en het viel mij op dat bijna de helft van het publiek hier ondernemend is. Veel dus met een eigen bedrijf en succesvol. Over corona werd niet echt gepraat, wat valt er immers nu ook nog te bespreken wat nieuw is?

Mensen zijn er klaar mee, willen weer leven. Hebben een uitlaatklep nodig en dat was dit.

Al bij al heb ik veel liever een feestje met vrijdenkende ouwe lullen die wat te vertellen hebben dan gehersenspoelde kneuzen van mijn leeftijd met nul inhoud.

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Ja best wel, maar heb wel echt genoten. Sterker nog, met deze ouwe lullen heb ik meer te bespreken gehad dan met mensen van mijn leeftijd (en die waren er ook).

Muziekstijl was (hard)trance, wel lekker up tempo. Iedereen kende elkaar, sfeer was top. Heel relaxed, iedereen heel vriendelijk. Heel vrijdenkend publiek ook. Qua middelen zat circa 1 op de 3 aan de m.

Ik had echt een dikke praatkick vandaag en het viel mij op dat bijna de helft van het publiek hier ondernemend is. Veel dus met een eigen bedrijf en succesvol. Over corona werd niet echt gepraat, wat valt er immers nu ook nog te bespreken wat nieuw is?

Mensen zijn er klaar mee, willen weer leven. Hebben een uitlaatklep nodig en dat was dit.

Al bij al heb ik veel liever een feestje met vrijdenkende ouwe lullen die wat te vertellen hebben dan gehersenspoelde kneuzen van mijn leeftijd met nul inhoud.
Hoe oud ben jij dan?

Had er toevallig nog met een chick over toen we oudere mensen aan het partyen zagen bij Boiler room video's. Vonden toch beetje cringey uitzien. Net of je je ouders ziet met een midlife crisis o.i.d.

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
Hoe oud ben jij dan?

Had er toevallig nog met een chick over toen we oudere mensen aan het partyen zagen bij Boiler room video's. Vonden toch beetje cringey uitzien. Net of je je ouders ziet met een midlife crisis o.i.d.
Begin 30 inmiddels, tijd gaat snel man.

Ik snap wat je bedoelt, echter is t best ironisch aangezien mijn pa ook op t feestje was :roflol:. Voelt niet heel cringey, ik heb die ouwe van me nog meegenomen naar feesten als Mysteryland, Defqon, Q-Base, Dominator, Ground Zero, lol zelfs nog paar keer naar Thunderdome.

Ik vind het wel iets moois hebben. Ouwe garde die geen fuck geven en gewoon doen waar ze zin in hebben.

RozePowerRanger

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 apr 2015
Lengte
1m75
Massa
75kg
Ik ging iemand bezoeken aan kleine visvijver ...

Opeens kwam er een koppel voorbij gewandeld en dacht ik wat kijkt die zijn vriendin nu zo geil ?
Had ik eigenlijk totaal niet door dat ik aan mijn kont zat te krabben, en dat mijn jeansbroek zo hard was afgezakt dat je bijna mijn blote kont kon zien :roflol:

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Ik ging iemand bezoeken aan kleine visvijver ...

Opeens kwam er een koppel voorbij gewandeld en dacht ik wat kijkt die zijn vriendin nu zo geil ?
Had ik eigenlijk totaal niet door dat ik aan mijn kont zat te krabben, en dat mijn jeansbroek zo hard was afgezakt dat je bijna mijn blote kont kon zien :roflol:
Krijg een run laat hem maar gaan laat hem maar gaan.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Mijn dochter voelt zich ineens verantwoordelijk genoeg om alleen met haar broertje in de speeltuin te gaan spelen. Vanuit onze voortuin kan je ze nog redelijk zien.
1D6890D0-05EE-47F5-BD69-86AA4EF2843D.jpeg

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013

Oudjes gaan altijd helemaal los op de hard trance. Denk dat de gemiddelde leeftijd op trance feesten ook wel rond de 40 ligt, op comerciele zoals ASOT na misschien. Dikke muziek wel.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Quarantaine gaat lekker.
Die thuisquarantaine is allang al weer voorbij voor mijn dochter en na een positieve test van zaterdag dacht ik vandaag weer aan de slag te kunnen. Mijn toegangspas kan alleen maar weer vrijgegeven worden na overleg met de arbodienst, maar die zijn vandaag en morgen gesloten, dus ik ga woensdag maar weer eens bellen. :loony:

Naar boven