AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De serie Barrie Barrista en het einde der tijden.
     
    Vandaag dus flinke spierpijn
    Jup, ik ook na 2/3 maanden niks doen, de pijn in de armen, schouders en borst nu pas aan het minderen, na 4 dagen... nooit ben ik zo langzaam hersteld als nu. Kon twee dagen terug geen hele curl beweging met de arm maken.
     
    Vandaag dus flinke spierpijn
    Was je gelijk voluit gegaan?

    Ik probeer het juist op te bouwen, ik vind het zo zonde als ik vervolgens onnodig lang niet kan trainen door de spierpijn. Njah, probeer. Bloed kruipt waar het niet gaan kan
     
    Was je gelijk voluit gegaan?

    Ik probeer het juist op te bouwen, ik vind het zo zonde als ik vervolgens onnodig lang niet kan trainen door de spierpijn. Njah, probeer. Bloed kruipt waar het niet gaan kan
    Dat is ook het beste, ik ben wel voluit gegaan met losse gewichten, 5 oefeningen voor de biceps, 5 voor de triceps, 5 voor schouders en 5 voor de borst, vlak achter elkaar. Een full body was mij niet gelukt, beter ook.
     
    Ik heb 11 mei gehoord, dus ik hoop dat het klopt, heb een nieuw schema, compounds en dan finishen met isolatie, isolatie-oefeningen met als doel om dat laatste eruit te persen, vind het ook heerlijk om met dumbbells te trainen, je gaat er echt heerlijk kapot aan als je je eigen grenzen een beetje opzoekt. Ik heb zin om te knallen, kom op.
     
    Was je gelijk voluit gegaan?

    Ik probeer het juist op te bouwen, ik vind het zo zonde als ik vervolgens onnodig lang niet kan trainen door de spierpijn. Njah, probeer. Bloed kruipt waar het niet gaan kan
    2 jochies waren 70kg aan het benchen maar voor mijn ogen zag dat licht uit omdat ik veel zwaarder gewend was. dus ik kroop meteen onder de bench en ging ik max reppen en dat voelde zwaar aan. Ben dus flink achteruit gegaan.

    nouja ik deed flat, incline, presses en dumbbel presses. Zelf ook triceps en schouders getraind. Kon amper me armen nog omhoog krijgen doordat mijn schouders zo verzuurd was. Vanochtend dus wakker met spierpijn en werken ging niet zo lekker daardoor. Gelukkig heeft de gym buiten genoeg dingen staan om aan je full body te werken
     
    282F0FCA-06A5-4EC8-A677-9DC8A06218B9.jpeg

    15graden? Geen probleem. Deze tata viert voorjaar. Aperol in de bonus deze week, dus lekker gaan :heart:
     
    Laatst bewerkt:
    2 jochies waren 70kg aan het benchen maar voor mijn ogen zag dat licht uit omdat ik veel zwaarder gewend was. dus ik kroop meteen onder de bench en ging ik max reppen en dat voelde zwaar aan. Ben dus flink achteruit gegaan.

    nouja ik deed flat, incline, presses en dumbbel presses. Zelf ook triceps en schouders getraind. Kon amper me armen nog omhoog krijgen doordat mijn schouders zo verzuurd was. Vanochtend dus wakker met spierpijn en werken ging niet zo lekker daardoor. Gelukkig heeft de gym buiten genoeg dingen staan om aan je full body te werken
    Kzou wat rustiger aan doen als je een tijd niks gedaan hebt. Je pezen en aanhechtingen gaan het anders niet leuk vinden.
     
    Thanks voor de tip. Spierpijn is vandaag veel erger dan gister
    Gaat nog ff aanhouden, bij mij is het gelukkig weg, we zitten op de vijfde dag. Ik liep er echt bij als een kip, kon de armen wanneer ik gewoon rechtop stond maar in 1 houding houden, langs mijn zij gestrekt houden lukte niet, shirt uittrekken was een hel.
     
    Back
    Naar boven