MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

haha, me moeder wou het geld niet aannemen vna de bestelling
ma: Is voedsel, dat betaal ik
ik: is geen voedsel, whey mag je betalen maar de rest ik
ma : Niks mee te maken

FUUUU, ze wil alleen maar mij dingen geven omdat me zus der leegplukt en ze mij niet wil 'verwaarlozen' bah

dude ik moest alles zelf betalen en mezelf ervoor doodwerken na de quadstrainingen dus zeik niet:o

dude ik moest alles zelf betalen en mezelf ervoor doodwerken na de quadstrainingen dus zeik niet:o

Vind het alleen niet goed dat me zus zelf nergens geld voor heeft en dan alles vraagt. en dan moet ik het ook weer krijgen. is ze weer dubbel zoveel geld kwijt.

Dus... net 50x5 crunches gedaan, abs waren alle 6 zichtbaar WEOOHOHOHOHOHO eindelijk.

Helaas nu alweer bijgetrokken, en direct na de training 5 oliebollen en 1 paling gecheat :(.

Aan je trainingen te zien ben je Jordybuild2

Dang man, heb me abs echt al meer als een jaar niet gezien. Was fcking geyl kreeg spontaan een booner.

het is maar 1x per jaar kermis hier, fck it 5 valt nog wel te overzien en een vette paling. Ga vanavond gewoon niks meer cheaten, dan heb ik dat weer gecomposteerd met me dagelijkse avond cheat.

Gecomposteerd, dagelijkse avond cheat, 50 crunches, 5 oliebollen :roflol:

Gecomposteerd, dagelijkse avond cheat, 50 crunches, 5 oliebollen :roflol:

****ing mozzila auto- verbeteraar. Gelijkstelling dan, andere woordkeuze met de zelfde betekenis.

50x5 sit ups, meer kan ik er niet van maken voor je ja?!?!?

Geef me maar eens een keer karma want ik krijg nooit iets terug.

Dang man, heb me abs echt al meer als een jaar niet gezien. Was fcking geyl kreeg spontaan een booner.

het is maar 1x per jaar kermis hier, fck it 5 valt nog wel te overzien en een vette paling. Ga vanavond gewoon niks meer cheaten, dan heb ik dat weer gecomposteerd met me dagelijkse avond cheat.

Maak maar van 13% 14%:o

Paling is zo slecht nog niet

paling in je broek niet nee

me training maakte me dag wel goed:D

Haha, skinny nerd uit m'n klas die me bedreigd met me uit de klas schoppen als ik te weinig werk doe voor 'n practicum :roflol:

Anabolenboer verdenkt een trainingsmaat van AAS. Hij moest lachen toen die 'nee' zei.

Haha, skinny nerd uit m'n klas die me bedreigd met me uit de klas schoppen als ik te weinig werk doe voor 'n practicum :roflol:
beat him up

1254666434_bud-spencer-fight.gif

Alweer:( Wanneer is het een keer nude Nathalie Kelley dag ofzo?....

Terug
Naar boven