- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Welk vaccin heb je gekregen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welk vaccin heb je gekregen?
Ik heb gisteren ook weer eens wat gewicht aan de bar gedaan en de pijn vanochtend viel goed mee.Nog eens iets meer dan bodyweight kunnen bankdrukken zonder pijn in de schouder.
Feels good.
In before morgenochtend opstaan met pijn.
Trenzeneca
Je houdt jezelf voor de gek zoLuister broer, ik dacht dat ik rond de 19% lichaamsvet zat. Heb ik het net uitgerekend, is het dit:
Your Bodyfat Percentage: 14.9%
Your Fat Mass: 14.2 kg
Your Lean Mass: 80.8 kg
Das veel beter dan ik dacht. Ik heb wel een beetje de milimeters van de huidplooien moeten schatten.
Je zit in het verkeerde topic.Zij: hoe gaat het?
ik: goed met jou?
Zij (6 uur later): ook goed
Heeft niet mn dag verpestJe zit in het verkeerde topic.
![]()
Wat heeft jouw dag verpest?
Hier, een negeatieve tegenhanger van het wat maakte jou dag goed topic. Waarin je kan klagen over wat voor slechte dingen jou vandaag de dag zijn overkomen, ik trap af. Heb een recept gekregen voor een saus op DBB, heb alle ingrediënten gekocht de saus gemaakt, in een bakje gegoten. En ons pap...forum.bodybuilding.nl
Wat een kut gesprek ookZij: hoe gaat het?
ik: goed met jou?
Zij (6 uur later): ook goed
Was je volledig off?
Vandaag op het werk.
06:00 beginnen.
Ik 06:01 is het al 1400?
Collega bijna
Ik ok
Heb jij een slechte dag ofzo?
Je meet met je vingers en schat de millimeters voor iets wat met een tang al niet nauwkeurig is als je het zelf doet en ook niet bij iemand die wel weet wat de juiste huidplooien zijn.
Nee, vind het gewoon zonde als jij jezelf iets wijs maakt, en het daardoor straks onnodig tegenvalt.
Vraag iemand (wel een volwassene) met kleine handen, dan kom je zeker op 30 cm!Deze ochtend mijn penis gemeten met mijn handen, ziet er zeker 25cm uit.
Meten is overrated anno 2021.
@Mister B je bent een echte levensgoeroe.
Bedankt voor de wijze lessen.
Ja
Deze ochtend mijn penis gemeten met mijn handen, ziet er zeker 25cm uit.
Meten is overrated anno 2021.
@Mister B je bent een echte levensgoeroe.
Bedankt voor de wijze lessen.