- Waardering
- 34.342
Hoe ging dat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AstraZenabol

Ging prima want ik kon toch al niet trainen. En mijn focus lag toen op veel geld verdienen dus ik werkte veel. Werken was ook het enige wat ik kon doen. Over een paar maanden wil ik nieuwe auto kopen. Ik voelde me voorderest prima. Ik sliep alleen iets slechter want met test en tren sliep ik goed en werd ik goed uitgerust wakker.
Ik heb zelf kleine handen.Vraag iemand (wel een volwassene) met kleine handen, dan kom je zeker op 30 cm!
Was je zo slecht?😅
Best geloofwaardig totdat je beseft dat jij die wagen nooit achteruit tussen die palen zou kunnen rijden.
Nee moest alleen er terug uit rijden dat lukte niet en mocht naar huisBest geloofwaardig totdat je beseft dat jij die wagen nooit achteruit tussen die palen zou kunnen rijden.
Met de aanhanger en alBest geloofwaardig totdat je beseft dat jij die wagen nooit achteruit tussen die palen zou kunnen rijden.

Nou wil je effe helpen dan?
Met wat?
Zeg je nou dat jij @IRONic Drunker een handje wil helpen?Vraag iemand (wel een volwassene) met kleine handen, dan kom je zeker op 30 cm!

Hoogstens zat hier een subtiel grapje in de richting van iemand die weleens zoiets over zichzelf op het forum heeft geroepen verstopt.Zeg je nou dat jij @IRONic Drunker een handje wil helpen?![]()
lekker man , ben gister vrijwillig thuis het dak opgegaan zonnetje deed uitermate goed ^^
Ga je Melanotan spuiten?
Dat is misschien wel net zo makkelijk.