Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #153.683
Eindelijk kan ik m'n gebrek aan gainz verklaren afschuiven op een ander, hier zou de overheid in moeten grijpen (grapje @Aldor) !

Het moet niet gekker worden, want hoe weet je of je de weegschaal kan vertrouwen die je koopt, wat is daar de toegestane marge?
voor huishoud gebruik 1 gram per 100 gram afwijking

• #153.688
Klopt, koop gewoon een goede weegschaal (bijv Soehnle) en vetrouw daarop. Met de standaard spullen die je in huis hebt kan je hem gewoon niet controleren.
Ik heb een professionele doseerpipet thuis. Vraag me niet hoe ik hier aan kom :roflol:.

Hier zou ik een weegschaal mee kunnen kalibreren lol. Een grammenweger iig wel. Moet je natuurlijk wel een precieze thermometer hebben.

• #153.689
Ik snap deze zin oprecht niet.
Vergeeft me afrondingen. Water heeft de hoogste dichtheid (1kg/l) bij 4°C. Een vaste hoeveelheid water heeft bij die temperatuur dan ook het minste volume. Wordt het water kouder of warme dan neemt het volume toe.

• #153.690
Tenzij je een analytische balans hebt, die je thuis nergens voor nodig hebt (behalve misschien dmt afwegen), boeit het ook allemaal niet zoveel.

• #153.691
  • #153.693
Ik heb een professionele doseerpipet thuis. Vraag me niet hoe ik hier aan kom :roflol:.

Hier zou ik een weegschaal mee kunnen kalibreren lol. Een grammenweger iig wel. Moet je natuurlijk wel een precieze thermometer hebben.
Zo’n Finnpipet oid?
1237ECC6-3E6A-4CC9-B998-1668707DDFF7.jpeg

Die dien je voor gebruik eerst te kalibreren mbv een balans en water. ;)

Terug
Naar boven