Ken ik niet, ik ben ook geen Triple fan, maar Rochefort ansich is wel erg lekker.Eindelijk aan wat flesjes kunnen komen, ben benieuwd!
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken ik niet, ik ben ook geen Triple fan, maar Rochefort ansich is wel erg lekker.Eindelijk aan wat flesjes kunnen komen, ben benieuwd!
![]()
Anders dan het etiket zou doen kunnen vermoeden is dit brouwsel een eeuw lang niet gemaakt, het is vorig jaar vanwege dat jubileum opnieuw geprobeerd.Ken ik niet, ik ben ook geen Triple fan, maar Rochefort ansich is wel erg lekker.
Beterschap
Standaardafwijking jonguh.Ewa Lassie, geven ze mij 390 gram pandanrijst in plaats van de 400 gram die op de verpakking staat.
Bende gij belazerd?
Voor een Nederlander die "bodybuilding doet" zijn dat onoverkomelijke bezwaren, dan maken ze maar betere standaarden!
Die moet gewoon lekker alles zelf afwegen.Voor een Nederlander die "bodybuilding doet" zijn dat onoverkomelijke bezwaren, dan maken ze maar betere standaarden!
Eindelijk kan ik m'n gebrek aan gainzDie moet gewoon lekker alles zelf afwegen.
En zich het lazarus schrikken als die er achter komt welke foutenmarges acceptabel zijn bij de bepaling van de macro’s
Pfoe, dat weet ik niet, waarschijnlijk meer dan je zou willen, maar ik de praktijk valt het wel mee. De Soenhle keukenweegschalen die ik heb gehad zijn vrij nauwkeurig.Het moet niet gekker worden, want hoe weet je of je de weegschaal kan vertrouwen die je koopt, wat is daar de toegestane marge?
Je weegschaal is geijkt (of heet het kalibreren?) en aangezien een liter water een kilo weegt, is het makkelijk te checkenHet moet niet gekker worden, want hoe weet je of je de weegschaal kan vertrouwen die je koopt, wat is daar de toegestane marge?
Je verplaatst het probleem naar de maatbeker!Je weegschaal is geijkt (of heet het kalibreren?) en aangezien een liter water een kilo weegt, is het makkelijk te checken
Ten eerste moet het water dan 4°C zijn en hoe wil jij thuis op de ml nauwkeurig een liter afmeten?Je weegschaal is geijkt, en aangezien een liter water een kilo weegt, is het makkelijk te checken
Je weegschaal is geijkt (of heet het kalibreren?) en aangezien een liter water een kilo weegt, is het makkelijk
Je verplaatst het probleem naar de thermometer!Ten eerste moet het water dan 4°C zijn en hoe wil jij thuis op de ml nauwkeurig een liter afmeten?
Jij weegt onder een hoek?
Oh god. Als je denkt dat zoiets het verschil maakt, dan wordt het echt tijd om fatsoenlijk te gaan trainenTen eerste moet het water dan 4°C zijn en hoe wil jij thuis op de ml nauwkeurig een liter afmeten?
Zegt ze tegen die eikelbijterOh god. Als je denkt dat zoiets het verschil maakt, dan wordt het echt tijd om fatsoenlijk te gaan trainen
Jij verplaatst het probleem naar mij!Oh god. Als je denkt dat zoiets het verschil maakt, dan wordt het echt tijd om fatsoenlijk te gaan trainen
Ja, als je in een jaren 30 woning woont, en niets waterpas is, kan je beter overstappen naar volleybal ofzo

wat? Wat heb ik gemist?Snap ik, hoge plafonds!Ja, als je in een jaren 30 woning woont, en niets waterpas is, kan je beter overstappen naar volleybal ofzo![]()