AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #153.661
Eindelijk aan wat flesjes kunnen komen, ben benieuwd!
hefort-triple-extra-75-1x33cl-voorraad-beperkt_415.png
Ken ik niet, ik ben ook geen Triple fan, maar Rochefort ansich is wel erg lekker.

• #153.662
Ken ik niet, ik ben ook geen Triple fan, maar Rochefort ansich is wel erg lekker.
Anders dan het etiket zou doen kunnen vermoeden is dit brouwsel een eeuw lang niet gemaakt, het is vorig jaar vanwege dat jubileum opnieuw geprobeerd.

In eerste instantie lag de productie laag, maar nu is het breder verkrijgbaar, verheug me hier al op sinds begin oktober.

Mogelijk, muv donaties en toetreden, de beste manier om de Trappisten te steunen, in ieder geval de lekkerste!

• #153.667
Die moet gewoon lekker alles zelf afwegen.

En zich het lazarus schrikken als die er achter komt welke foutenmarges acceptabel zijn bij de bepaling van de macro’s
Eindelijk kan ik m'n gebrek aan gainz verklaren afschuiven op een ander, hier zou de overheid in moeten grijpen (grapje @Aldor) !

Het moet niet gekker worden, want hoe weet je of je de weegschaal kan vertrouwen die je koopt, wat is daar de toegestane marge?

• #153.668
Het moet niet gekker worden, want hoe weet je of je de weegschaal kan vertrouwen die je koopt, wat is daar de toegestane marge?
Pfoe, dat weet ik niet, waarschijnlijk meer dan je zou willen, maar ik de praktijk valt het wel mee. De Soenhle keukenweegschalen die ik heb gehad zijn vrij nauwkeurig.

• #153.669
Je weegschaal is geijkt (of heet het kalibreren?) en aangezien een liter water een kilo weegt, is het makkelijk te checken

• #153.680
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven