- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ja, en ik zie dat jij en @imnewhere er ook in voorkomen.Hebben ze nou @Strive4muscle als voorbeeld genomen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, en ik zie dat jij en @imnewhere er ook in voorkomen.Hebben ze nou @Strive4muscle als voorbeeld genomen?
Gym voor mijzelf, en weer lekker starten met bulken en blasten. Beetje kut gefilmd en gedraaid ,maar boeie.

Gym voor mijzelf, en weer lekker starten met bulken en blasten. Beetje kut gefilmd en gedraaid ,maar boeie.
Was de enige , dus had even verbinding gezocht met de JBL partybox.Tenminste een gym met fatsoenlijke achtergrondmuziek![]()

Dat was het dus , ik begon met filmen toen ik m vast had. Bedankt. Normaal zet ik m eerst neer, maar zodra ik ging filmen stopte de muziek (irritant)..lekker setje bert. eerst telefoon draaien dan filmen! of bewerken voor uploaden, alvast bedankt in het vervolg.
sterke press!!Frontcamera gebruiken en schermopname starten. Thank me laterDat was het dus , ik begon met filmen toen ik m vast had. Bedankt. Normaal zet ik m eerst neer, maar zodra ik ging filmen stopte de muziek (irritant)..
Nee dat ga ik niet doen.Frontcamera gebruiken en schermopname starten. Thank me later
Filmen via snapchat cancelt je muziek nietDat was het dus , ik begon met filmen toen ik m vast had. Bedankt. Normaal zet ik m eerst neer, maar zodra ik ging filmen stopte de muziek (irritant)..
Je kunt de muziek gewoon weer starten hoor, moet enkel even op play drukken.Frontcamera gebruiken en schermopname starten. Thank me later

Dat soort apps heb ik allemaal niet joh. Klinkt als Social media.

Maar kan je filmen zonder je smartphone vast te houden?
Inhouden en vinger op t slotje zetten, links naast de filmknopMaar kan je filmen zonder je smartphone vast te houden?
Oke thx weet ik dan ook al weer!Inhouden en vinger op t slotje zetten, links naast de filmknop
15 x 50 is erg netjes.net 15x50 en 10x50 incline db press
De slapste borst van Nederland wordt meer middelmatig slap
Thx vind het niet zo bijzonder eigenlijk. Wel balen want de dumbells gaan momenteel niet zwaarder, volgende keer maar een band er bij pakken ofso.