- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
RustaaagVanaf december niet gedeadlift tot vandaag. Vandaag mijn kracht getest en kwam op 1x220kg uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RustaaagVanaf december niet gedeadlift tot vandaag. Vandaag mijn kracht getest en kwam op 1x220kg uit.
Ach leuk voor hem dat hij heeft gewonnen. Let maar op hij wordt geen wereldkampioen dit jaar, en dat gun ik al die achterlijke max 'fans' (buiten de harde kern) van harteMax Verstappen die GP Monaco wint en nu 1e, dus boven Hamilton, staat![]()

Neejoh het was hamstring day
funny cuz its trueDan had ie een boek gebaseerd op ervaring en broscience kunnen schrijven, verkoopt waarschijnlijk beter dan een wetenschappelijk onderbouwd boek.
Oke dankjeAch leuk voor hem dat hij heeft gewonnen. Let maar op hij wordt geen wereldkampioen dit jaar, en dat gun ik al die achterlijke max 'fans' (buiten de harde kern) van harte![]()
Puntje was het dan zeker geen lijntje 😋
Mijn kniepijn begon ooit toen ik zwaarder ging squatten dan 180 kg. Toen ik daar zo in de gym over sprak raadde iemand mij kneewraps aan. Met kneewraps ging het een stuk beter gelukkig.Heb je een idee hoe het komt die kniepijn? Is dat bijvoorbeeld alleen als je een periode zwaar squat of wanneer je veel volume draait, of zowel bij hoge/lage intensiteit en volume?
Ik heb zelf nooit last van kniepijn, op 1 intensieve periode na. Toen deed ik dagelijkse max squat. Mij was al van te voren bekend dat mijn knieën pijn zouden (kunnen) gaan doen. Heb mij er doorheen gesquat. Als ik het mij goed herinner duurde dit ongeveer een dag of 20. Kan het zoiets zijn of is het iets anders denk c.q. weet je?
www.instagram.com
Gym voor mijzelf, en weer lekker starten met bulken en blasten. Beetje kut gefilmd en gedraaid ,maar boeie.
Hebben ze nou @Strive4muscle als voorbeeld genomen?@tymboo @wovano
![]()
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 𝙁𝙞𝙩𝙣𝙚𝙨𝙨㋡🅜🅔🅜🅔🅢 op Instagram : "😱😆@guycisternino • • • • • #muscle #shredded #fitnessmodel #bodybuilder #gymlife #aesthetics #physique #abs #fitnessaddict #gains #instafit #strong #ifbb #beastmode #npc #cardio #dedication #fitness
1,423 likes, 17 comments - maxoutmemes op May 24, 2021: "😱😆@guycisternino • • • • • #muscle #shredded #fitnessmodel #bodybuilder #gymlife #aesthetics #physique #abs #fitnessaddict #gains #instafit #strong #ifbb #beastmode #npc #cardio #dedication #fitnessmotivation #girlswholift #muscles...www.instagram.com