- Waardering
- 34.342
Vroeger ook nog vakantiewerk gedaan. Bessen plukken. Daar ontmaagd door een vies vadsig dik wijf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kousen.5x180 deadlift PR
Heeft iemand tips tegen het schuren van de barbell tegen je schenen? Elke keer bloedende schenen is ook een beetje overdreven.
Ps. Ik draag korte broeken. Lange trainingsbroeken werken maar die vind ik momenteel te warm.
Lange sokken?5x180 deadlift PR
Heeft iemand tips tegen het schuren van de barbell tegen je schenen? Elke keer bloedende schenen is ook een beetje overdreven.
Ps. Ik draag korte broeken. Lange trainingsbroeken werken maar die vind ik momenteel te warm.
Logisch, helemaal niet over nagedacht. Thnx
Ja dat ga ik niet doen. Dan bloed ik nog liever dood uit m'n schenen.Sommige hommels dragen van die leggings onder een korte broek. Dit is geen grap.
Knee sleeves over je schenen beschermen beter dan sokken.Ja dat ga ik niet doen. Dan bloed ik nog liever dood uit m'n schenen.
eet gewoon wat minder?Push workout gehad met weinig pijn aan de schouder maar ik moet voorzichtig zijn ook nog even 55 km gefietst voor de vetverbranding![]()
heerlijk. fijne compressie en je krijgt je knee sleeves tenminste aan. verder boeit gym fashion me niet zoveel, jou wel?Sommige hommels dragen van die leggings onder een korte broek. Dit is geen grap.
heerlijk. fijne compressie en je krijgt je knee sleeves tenminste aan. verder boeit gym fashion me niet zoveel, jou wel?
met van die gaten in hun broek bedoel je?Ja tuurlijk boeit het mij hoe ik erbij loop.
Of je moet zo'n lelijke kop hebben dat het toch zinloos is wat je doet.. die mensen zie je vaak tot punk uitgroeien of zo'n alternatieveling.
Van het deadliften?
You go girl. Het is 2021. Een beetje gay is gewoon ok.Love de haat van onzekere mannetjes op leggings
Volgende meet trek ik een roze legging aan
Ja tuurlijk boeit het mij hoe ik erbij loop.
Of je moet zo'n lelijke kop hebben dat het toch zinloos is wat je doet.. die mensen zie je vaak tot punk uitgroeien of zo'n alternatieveling.