- Waardering
- 15.917
Ik een legging, jij een homo fysiekYou go girl. Het is 2021. Een beetje gay is gewoon ok.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik een legging, jij een homo fysiekYou go girl. Het is 2021. Een beetje gay is gewoon ok.

Ongeveer jouw fysiek op de meet.
Geen idee waar je het over hebt.
Bijna grappigGeen idee waar je het over hebt.
Ik was uber buff op die meet. Een soort adonis. Ik bespeur jaloezie.
Tough crowd
Oh ik dacht dat mensen dat altijd deden om hun dunne kuiten te verstoppen.Knee sleeves over je schenen beschermen beter dan sokken.
Volgens mij doen mensen dat vaak omdat ze niet weten hoe ze de sleeves aan moeten trekken door hun kuiten met een meter omtrek!!!!!!!!!!Oh ik dacht dat mensen dat altijd deden om hun dunne kuiten te verstoppen.
Oh ik dacht dat mensen dat altijd deden om hun dunne kuiten te verstoppen.
Gefeliciteerd gap!Gisteravond geslaagd met een score van 96%. (Cijfer 9) nog 1 punt erbij en had ik een 10. Niet voor niets 6 uur lang geleerd hele middag. Beveiligersdiploma binnen![]()
Trek je de bar niet te dicht naar je toe als je je schenen openhaalt? In beginsel rem je de bar als je deze laat vastgrijpen in huid en haar.Ja dat ga ik niet doen. Dan bloed ik nog liever dood uit m'n schenen.
Tijd voor nieuwe
Komt binnenkort vast wel weer 🤡