- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch 2 uitvallers? Lekker man. Ervan uitgaan dat festivals niet doorgaan ben ik er ook weer
Ik heb nog een paar jaar om een goed fysiek te behalen
Laat je die sticker waar 'betaald' op staat bewust aan ons zien zodat wij denken/weten dat je een van de weinige allochtonen bent die niet steelt?
Of om te laten zien dat ie zelfs zo'n rol met "betaald" stickers heeft gestolen?Laat je die sticker waar 'betaald' op staat bewust aan ons zien zodat wij denken/weten dat je een van de weinige allochtonen bent die niet steelt?

Er zal ook wel een spuitje ''verjongingskuur'' per week in gaan, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.En geen zware gewichten hé?
Lekker idee man, dat je tot je 70ste een beter fysiek kunt hebben dan de meeste 20-30-40 ' ers.![]()
Er zal ook wel een spuitje ''verjongingskuur'' per week in gaan, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.
Daar twijfel ik over.Er zal ook wel een spuitje ''verjongingskuur'' per week in gaan, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.
70 jaar en er zo uitzien zonder zooi, doubt
Ja ik twijfel ook, en hij is echt wel een uitzonderlijke 70'er. Maar we worden steeds ouder en gezonder.
X
60x60 zand 🙂Ziet er goed uit! Mooie tegel ook, 50^50?
ga je voegen? Of zand?