XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Idd, wie kijkt er nou tiktok ;)
    FB_IMG_1626710524208.jpg
     
    Koop stretch-jeans. Eens je die gewoon bent, kun je niet meer terug.
    Thnx voor the tip kzal eens kijken. Binnenkort maar weer naar die outlets bij Zwanenburg/halfweg.
     
    Er is niks mis met mijn booty, daarnaast loop ik bijna 24/7 in shorts. Kvind spijkerbroeken niet lekker zitten.

    Zo'n uitgezakte kont ziet er idd ook niet uit.
    Wat Calyptus zegt.

    Een Nederlands, Amsterdams merk zal je wel kunnen aanspreken, ken ik zelf via een topic hier. De zoek-functie is je vriend.

    Het merk heet Pure White, model Stan zit mij heerlijk. De naam zal wel slaan op het smokkelen van coke in stof oid.
     
    M'n kat die nog steeds denkt dat zij de vissen uit m'n aquarium kan vangen en gefrustreerd tegen het aquarium raam loopt te springen, terwijl de vissen(clown botia) haar duidelijk aan het uitdagen zijn. :roflol:
     
    Hele fles gin uitgezopen gisterenavond bij de tepanyakki, niks kater of koppijn en gewoon even vroeg wakker als in de week... NAC is toch een wondermiddeltje op dat gebied.
    Straks gewoon stevig trainen.
     
    Hele fles gin uitgezopen gisterenavond bij de tepanyakki, niks kater of koppijn en gewoon even vroeg wakker als in de week... NAC is toch een wondermiddeltje op dat gebied.
    Straks gewoon stevig trainen.
    Neem je 600 of 1200 mg? Ik merk ook dat bij restaurant bezoek, dat ik minder tipsy wordt van de wijnen. Moet je nac altijd op nuchtere maag nemen of speelt dat geen rol
     
    Back
    Naar boven