ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er eentje van Campingaz en die bevalt prima. Zoiets:Zo klaar op paar kleine dingen na dan.
Iemand nog tips voor een mooie gas barbecue?![]()
1200mg elke dag. Ik neem het eerst in de ochtend, net voor een eiwitshake.Neem je 600 of 1200 mg? Ik merk ook dat bij restaurant bezoek, dat ik minder tipsy wordt van de wijnen. Moet je nac altijd op nuchtere maag nemen of speelt dat geen rol
Bedankt voor de tip bij deze nodig ik je niet uit irritant mannetje 👻Ik heb er eentje van Campingaz en die bevalt prima. Zoiets:
![]()
3 Series Classic LS gasbarbecue zwart
Geniet van het buitenleven met deze zwarte Campingaz 3 series classic LS gasbarbecue. Met deze gasbarbecue bereid je eenvoudig lekkere maaltijden omwww.wehkamp.nl
Ach, je moeder beslist toch altijd.Bedankt voor de tip bij deze nodig ik je niet uit irritant mannetje 👻
Liggen netjesZo klaar op paar kleine dingen na dan.
Iemand nog tips voor een mooie gas barbecue?![]()
Tnxs samen met mijn pa gedaan. Lastig klusje nog
Wat over mijn moeder
Wie er op je feestje mogen komen.
Zie op een dating app bij ''deze personen hebben zich net aangemeld'' een oud collega.
Eigenlijk wil ik haar profiel bekijken maar ik durf niet want ze krijgt dan een melding dat ik haar profiel bekeken heb.
Saturday struggles.![]()
Wordt niks, zit al in de friendszoneDus je wilt haar wel bangen maar je durft geen stappen te ondernemen?
Is elektrisch geen optie?
Super handig.
En pillen waardoor je spieren groeien zonder te trainen. Nog beter, spul dat je kan injecteren.Super handig.
Wat ook handig zou zijn, is als ze gewichten in de vorm van een soort ronde schijf ontwikkelen. En dan een soort stang maken waar je die gewichten op kan zetten.