- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Is dat een garantie? Ik heb mijn hele vakantie nog nergens anders getraind. En ik ben al ongeveer 3 weken om 5u wakker...Als je de fles zelf leegdrinkt slaap je ook wel door.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat een garantie? Ik heb mijn hele vakantie nog nergens anders getraind. En ik ben al ongeveer 3 weken om 5u wakker...Als je de fles zelf leegdrinkt slaap je ook wel door.
ZuurZuur in mijn oog gehad en zoals het ernaar uitziet kom ik er goed mee weg, zonder permanente schade.
Het incident heeft wel zijn sporen achtergelaten bij @Sanca Saxon . De plaats waar het gebeurde bleef nare herinneringen opwekken.
geen twijfel over mogelijk dat jij de vader bent mr. dad jokeHet incident heeft wel zijn sporen achtergelaten bij @Sanca Saxon . De plaats waar het gebeurde bleef nare herinneringen opwekken.
Hij is inmiddels verhuist naar Zurich.
Onze relatie is verzuurd maar de spoiler verzacht.
Niet zo zuur doen.geen twijfel over mogelijk dat jij de vader bent mr. dad joke
YMMV, je zou met 2 flessen kunnen beginnen.Is dat een garantie? Ik heb mijn hele vakantie nog nergens anders getraind. En ik ben al ongeveer 3 weken om 5u wakker...
Goed om te zien dat je het ventilatieadvies van de overheid in acht neemt.Ff lekker aan het klussen geweest, volgende week verder.
![]()
toch maar voor brackets gegaan ?Ff lekker aan het klussen geweest, volgende week verder.
![]()
Ja, de bedoeling was samen met een paar constructiepluggen in de verticale latten om het netjes tegen de muur aan te trekken. Koop ik een paar van deze dingen.
kozijn pluggen zijn gewoon goed , zijn gemaakt om kozijnen op hun plek te houden bij een flinke stormJa, de bedoeling was samen met een paar constructiepluggen in de verticale latten om het netjes tegen de muur aan te trekken. Koop ik een paar van deze dingen.
FISCHER SXRL 8x120 T 50 St | Toolmax
FISCHER SXRL 8x120 T 50 StBeschrijvingDe fischer Constructieplug SXRL-T met de fischer schroef met verzonken kop met T30-opname is goedgekeurd voor meervoudige bevestigingen van niet-dragende systemen in metselwerk, beton en cellenbewww.toolmax.nl
Draai ik er gewoon eentje kapot met mijn accu-tol de rest heb ik maar geruild voor kozijnpluggen die je er in moet slaan.
Je zou ook is kunnen gaan sporten.Nu ik toch 6-8 weken moet wachten op mijn screening, ga ik tijdelijk werken als ah bezorger. Hoef ik niet onnodig thuis te zitten.
2x/dg (up the dose)
ub/lb

Nee zijn geld is op 🤫😅
Doe ik elkedag al
I know is een grapje