Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #155.764
Gesprek gehad bij begeleid wonen, ziet er top uit , ruime appartementen en goede begeleiding, helaas sta ik op een centrale wachtrij en kan het nog wel even duren.
Vandaag 2 goede workouts gehad eerst rug en toen schouders :D

• #155.766
Gesprek gehad bij begeleid wonen, ziet er top uit , ruime appartementen en goede begeleiding, helaas sta ik op een centrale wachtrij en kan het nog wel even duren.
Vandaag 2 goede workouts gehad eerst rug en toen schouders :D

Begeleid wonen op je 35ste? Please tell me more.

• #155.767
@Camelus ik heb samen gewoond en alleen gewoond 10 jaar ongeveer maar dat ging niet goed veel misbruik van drugs en en in zat diep in circuit waardoor veel vrienden ben verloren en door de stress en drugs veel psychoses heb gehad. daarom kies er eerst voor om 2 jaar begeleid te wonen totdat alles stabiel is en dan kan ik op mezelf. hopelijk genoeg uitleg voor je ;)

• #155.768
@Camelus ik heb samen gewoond en alleen gewoond 10 jaar ongeveer maar dat ging niet goed veel misbruik van drugs en en in zat diep in circuit waardoor veel vrienden ben verloren en door de stress en drugs veel psychoses heb gehad. daarom kies er eerst voor om 2 jaar begeleid te wonen totdat alles stabiel is en dan kan ik op mezelf. hopelijk genoeg uitleg voor je ;)

Dankjewel.

Ik vind het altijd wel fijn om te weten waaraan mijn belastinggeld besteed wordt.

Graag gedaan.

• #155.769
haha het wordt goed besteed ;)

• #155.771
Had last van flinke bladluizenplaag in m'n peperplanten, maar gelukkig besloot moeder natuur daar een stokje voor te steken.

Sinds gister waren vrijwel alle bladluizen opeens weg. Ik kijken, zie ik overal lieveheersbeestjeslarves rondlopen. Top. De planten maar bij elkaar gezet zodat ze makkelijker hun werk kunnen doen.

Aankomende week hopelijk al oogsten.
20210811_181029.jpg
20210811_181017.jpg
20210811_181023.jpg
Screenshot_20210811-184615_Gallery.jpg

• #155.772
Voor dat bedrag blijven ze de komende zes jaar nieuwe seizoenen maken van South Park, dat nu ook al bij Viacoms zender Comedy Central wordt uitgezonden. Daarnaast zullen ze veertien films maken voor de streamingdienst Paramount+.

Dit jaar moeten de eerste twee films verschijnen en vervolgens komen er de komende zes jaar elk jaar twee nieuwe bij.

1628709810046.jpg

• #155.773
Voor dat bedrag blijven ze de komende zes jaar nieuwe seizoenen maken van South Park, dat nu ook al bij Viacoms zender Comedy Central wordt uitgezonden. Daarnaast zullen ze veertien films maken voor de streamingdienst Paramount+.

Dit jaar moeten de eerste twee films verschijnen en vervolgens komen er de komende zes jaar elk jaar twee nieuwe bij.

1628709810046.jpg
Ik snap echt niet dat volwassen mensen naar zulke shit kunnen kijken.

• #155.776
Zelfs 2.22 min vind ik te lang, trek die shit echt niet. Geldt ook voor Family guy en soortgelijke ellende.
South Park is eigenlijk best heel scherp en gevat, en vereist nog best wat intelligentie om de grappen te snappen. Natuurlijk zitten er ontzettende simpele grappen in, zoals hierboven, maar over het algemeen is de show zeer gevat en heeft bijna elke aflevering een onderliggende gedachte die vaak bespot wordt op een cynische/sarcastische wijze. Beetje zoals Rick and Morty maar dan op een andere manier.

De meesten zien alleen de poep en plas humor, maar die snappen de show niet. En ze waren natuurlijk altijd van het shockeren, jammer dat ze softer zijn geworden in de loop der jaren.

Family guy is random as f**k.

• #155.777
South Park is eigenlijk best heel scherp en gevat, en vereist nog best wat intelligentie om de grappen te snappen.
Eindelijk iemand die het begrijpt, de meeste zien de daadwerkelijke intenties van de makers achter de show niet eens. Kan ik ook wel begrijpen gezien veel van de cynische afleveringen ook vooral gebaseerd zijn op Amerika zelf

• #155.778
Eindelijk iemand die het begrijpt, de meeste zien de daadwerkelijke intenties van de makers achter de show niet eens. Kan ik ook wel begrijpen gezien veel van de cynische afleveringen ook vooral gebaseerd zijn op Amerika zelf
De makers zijn eindbazen.

Genomineerd voor de Oscars. Gaan ze aan de LSD verkleed als vrouwen :roflol: dikke f**k you naar de establishment.

• #155.779
Het is je humor of niet. Kan er gelukkig wel van genieten

• #155.780
South Park is eigenlijk best heel scherp en gevat, en vereist nog best wat intelligentie om de grappen te snappen. Natuurlijk zitten er ontzettende simpele grappen in, zoals hierboven, maar over het algemeen is de show zeer gevat en heeft bijna elke aflevering een onderliggende gedachte die vaak bespot wordt op een cynische/sarcastische wijze. Beetje zoals Rick and Morty maar dan op een andere manier.

De meesten zien alleen de poep en plas humor, maar die snappen de show niet. En ze waren natuurlijk altijd van het shockeren, jammer dat ze softer zijn geworden in de loop der jaren.

Family guy is random as f**k.
Ah gebrek aan intelligentie is dus de reden dat ik zulke programma's verafschuw.

Terug
Naar boven