- Waardering
- 10.869
- Lengte
- 1m75
Laatmaar screening is nu al binnen en goedgekeurdNu ik toch 6-8 weken moet wachten op mijn screening, ga ik tijdelijk werken als ah bezorger. Hoef ik niet onnodig thuis te zitten.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatmaar screening is nu al binnen en goedgekeurdNu ik toch 6-8 weken moet wachten op mijn screening, ga ik tijdelijk werken als ah bezorger. Hoef ik niet onnodig thuis te zitten.

Dacht het al, tenzij je hele stamboon wordt nagetrokken.
Niet verwacht na 2 weken. Duurt meestal tussen 4-6 wekenDacht het al, tenzij je hele stamboon wordt nagetrokken.
Helft staat toch niet ingeschrevenDacht het al, tenzij je hele stamboon wordt nagetrokken.

Gesprek gehad bij begeleid wonen, ziet er top uit , ruime appartementen en goede begeleiding, helaas sta ik op een centrale wachtrij en kan het nog wel even duren.
Vandaag 2 goede workouts gehad eerst rug en toen schouders![]()
@Camelus ik heb samen gewoond en alleen gewoond 10 jaar ongeveer maar dat ging niet goed veel misbruik van drugs en en in zat diep in circuit waardoor veel vrienden ben verloren en door de stress en drugs veel psychoses heb gehad. daarom kies er eerst voor om 2 jaar begeleid te wonen totdat alles stabiel is en dan kan ik op mezelf. hopelijk genoeg uitleg voor je![]()
Ik snap echt niet dat volwassen mensen naar zulke shit kunnen kijken.Voor dat bedrag blijven ze de komende zes jaar nieuwe seizoenen maken van South Park, dat nu ook al bij Viacoms zender Comedy Central wordt uitgezonden. Daarnaast zullen ze veertien films maken voor de streamingdienst Paramount+.Makers South Park krijgen 900 miljoen dollar voor serie en films
Trey Parker en Matt Stone, de bedenkers en makers van South Park, hebben met mediabedrijf Viacom een deal gesloten voor 900 miljoen dollar (ruim 760 miljoen euro), schrijft Deadline.www.nu.nl
Dit jaar moeten de eerste twee films verschijnen en vervolgens komen er de komende zes jaar elk jaar twee nieuwe bij.
![]()
Zo kinderachtig is het toch niet?Ik snap echt niet dat volwassen mensen naar zulke shit kunnen kijken.
South Park is eigenlijk best heel scherp en gevat, en vereist nog best wat intelligentie om de grappen te snappen. Natuurlijk zitten er ontzettende simpele grappen in, zoals hierboven, maar over het algemeen is de show zeer gevat en heeft bijna elke aflevering een onderliggende gedachte die vaak bespot wordt op een cynische/sarcastische wijze. Beetje zoals Rick and Morty maar dan op een andere manier.Zelfs 2.22 min vind ik te lang, trek die shit echt niet. Geldt ook voor Family guy en soortgelijke ellende.
Eindelijk iemand die het begrijpt, de meeste zien de daadwerkelijke intenties van de makers achter de show niet eens. Kan ik ook wel begrijpen gezien veel van de cynische afleveringen ook vooral gebaseerd zijn op Amerika zelfSouth Park is eigenlijk best heel scherp en gevat, en vereist nog best wat intelligentie om de grappen te snappen.
De makers zijn eindbazen.Eindelijk iemand die het begrijpt, de meeste zien de daadwerkelijke intenties van de makers achter de show niet eens. Kan ik ook wel begrijpen gezien veel van de cynische afleveringen ook vooral gebaseerd zijn op Amerika zelf
dikke f**k you naar de establishment.Ah gebrek aan intelligentie is dus de reden dat ik zulke programma's verafschuw.South Park is eigenlijk best heel scherp en gevat, en vereist nog best wat intelligentie om de grappen te snappen. Natuurlijk zitten er ontzettende simpele grappen in, zoals hierboven, maar over het algemeen is de show zeer gevat en heeft bijna elke aflevering een onderliggende gedachte die vaak bespot wordt op een cynische/sarcastische wijze. Beetje zoals Rick and Morty maar dan op een andere manier.
De meesten zien alleen de poep en plas humor, maar die snappen de show niet. En ze waren natuurlijk altijd van het shockeren, jammer dat ze softer zijn geworden in de loop der jaren.
Family guy is random as f**k.