MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #155.863
De inboedel voor de kleine wordt steeds completer. Maargoed dat corona mij niet zoveel sociaals heeft laten doen.
20210803_092842.jpg

Beste aankoop ooit, een BabyBrezza. Soort van koffiezet apparaat voor babyflesjes. Klaar in een paar seconden, een lifesaver voor 's nachts.

Kost iets van €280, maar gaan 2ehands voor €200 als warme broodje op marktplaats. Wij hebben em nieuw gekocht en zetten em later op marktplaats voor €200.

Aanrader!

Laatst bewerkt:
  • #155.864
20210803_092842.jpg

Beste aankoop ooit, een BabyBrezza. Soort van koffiezet apparaat voor babyflesjes. Klaar in een paar seconden, een lifesaver voor 's nachts.

Kost iets van €280, maar gaan 2ehands voor €200 als warme broodje op marktplaats. Wij hebben em nieuw gekocht en zetten em later op marktplaats voor €200.

Aanrader!
Bruh. Ik was al trots op het moment dat ik voor 2 auto's kinderstoelen + base en een maxi cosi heb gefixt.

• #155.865
20210803_092842.jpg

Aanrader!
De tiet is gratis en kost je als man de minste moeite.

• #155.867
weerstand zit niet in een potje, borst is de beste optie natuurlijk, soms gaat het niet anderssss :zuip::zuip::zuip:

Laatst bewerkt:
  • #155.870
De tiet is gratis en kost je als man de minste moeite.
Dats niet helemaal waar.

Want als alleen de vrouw steeds moet voeden, waardoor ze uiteindelijk moeilijk chagrijnig wordt, dan kost het mij veel meer moeite dan af en toe op een knopje te drukken en zelf te voeden. We gebruiken em voornamelijk 's nachts en vroeg in de ochtend.

Overige tijden gewoon borstvoeding/kolven.

• #155.872
Dats niet helemaal waar.

Want als alleen de vrouw steeds moet voeden, waardoor ze uiteindelijk moeilijk chagrijnig wordt, dan kost het mij veel meer moeite dan af en toe op een knopje te drukken en zelf te voeden. We gebruiken em voornamelijk 's nachts en vroeg in de ochtend.

Overige tijden gewoon borstvoeding/kolven.
Borstvoeding was ideaal. Ook voor mijn vrouw. Ze was daarmee ook snel weer de extra kilo’s kwijt, goed voor het kind en in de nacht is het ‘aankoppelen’ en verder slapen.

• #155.873
20210803_092842.jpg

Aanrader!
Een hoog My First Nespresso gehalte.

Pas maar op, straks geeft de kleine nu al de voorkeur aan plastic t**ten.

• #155.874
Borstvoeding was ideaal. Ook voor mijn vrouw. Ze was daarmee ook snel weer de extra kilo’s kwijt, goed voor het kind en in de nacht is het ‘aankoppelen’ en verder slapen.
Dan kan je toch ook gewoon kolven?

Aanleggen en dan verderslapen moet ik niet aan denken ivm wiegedood.

• #155.876
Was al zeker een jaar m’n ene SBD wrist wrap kwijt, gevonden in een kastje in m’n gym. Gebruikte afgelopen periode m’n oude titans die van ellende nog net niet uit elkaar vielen (die overigens beter zijn imo).
735F31BF-6B80-412D-9E90-0D4B51333687.jpeg

antiklacht: nu geen flauw idee waar degene is die ik niet kwijt was. :roflol:

• #155.877
Was al zeker een jaar m’n ene SBD wrist wrap kwijt, gevonden in een kastje in m’n gym. Gebruikte afgelopen periode m’n oude titans die van ellende nog net niet uit elkaar vielen (die overigens beter zijn imo).
735F31BF-6B80-412D-9E90-0D4B51333687.jpeg

antiklacht: nu geen flauw idee waar degene is die ik niet kwijt was. :roflol:
Die heb je natuurlijk ergens heel goed opgeborgen, herkenbaar.

• #155.879
Goedemorgen dames en leggingdragers

• #155.880
Gebruikte afgelopen periode m’n oude titans die van ellende nog net niet uit elkaar vielen (die overigens beter zijn imo).
Die flexible van SBD vind ik zelf ook net niks, Titan THP zijn wel echt heerlijke wrist wraps al vind ik stiff van SBD wel nog beter.

• Like
Waarderingen: Apw
Terug
Naar boven