- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De inboedel voor de kleine wordt steeds completer. Maargoed dat corona mij niet zoveel sociaals heeft laten doen.
Bruh. Ik was al trots op het moment dat ik voor 2 auto's kinderstoelen + base en een maxi cosi heb gefixt.![]()
Beste aankoop ooit, een BabyBrezza. Soort van koffiezet apparaat voor babyflesjes. Klaar in een paar seconden, een lifesaver voor 's nachts.
Kost iets van €280, maar gaan 2ehands voor €200 als warme broodje op marktplaats. Wij hebben em nieuw gekocht en zetten em later op marktplaats voor €200.
Aanrader!
De tiet is gratis en kost je als man de minste moeite.![]()
Beste aankoop ooit, een BabyBrezza. Soort van koffiezet apparaat voor babyflesjes. Klaar in een paar seconden, een lifesaver voor 's nachts.
Kost iets van €280, maar gaan 2ehands voor €200 als warme broodje op marktplaats. Wij hebben em nieuw gekocht en zetten em later op marktplaats voor €200.
Aanrader!
Niet elke man heeft manboobs en melkproductie @SteksDe tiet is gratis en kost je als man de minste moeite.
Kunnen we wel voor zorgen bij je, pm voor protocol.Niet elke man heeft manboobs en melkproductie @Steks
Maar is dat ook goedkoper dan €280?Kunnen we wel voor zorgen bij je, pm voor protocol.
Dats niet helemaal waar.De tiet is gratis en kost je als man de minste moeite.
Daar komen we wel uit!
Borstvoeding was ideaal. Ook voor mijn vrouw. Ze was daarmee ook snel weer de extra kilo’s kwijt, goed voor het kind en in de nacht is het ‘aankoppelen’ en verder slapen.Dats niet helemaal waar.
Want als alleen de vrouw steeds moet voeden, waardoor ze uiteindelijk moeilijk chagrijnig wordt, dan kost het mij veel meer moeite dan af en toe op een knopje te drukken en zelf te voeden. We gebruiken em voornamelijk 's nachts en vroeg in de ochtend.
Overige tijden gewoon borstvoeding/kolven.
Een hoog My First Nespresso gehalte.![]()
Aanrader!
Dan kan je toch ook gewoon kolven?Borstvoeding was ideaal. Ook voor mijn vrouw. Ze was daarmee ook snel weer de extra kilo’s kwijt, goed voor het kind en in de nacht is het ‘aankoppelen’ en verder slapen.
Die heb je natuurlijk ergens heel goed opgeborgen, herkenbaar.Was al zeker een jaar m’n ene SBD wrist wrap kwijt, gevonden in een kastje in m’n gym. Gebruikte afgelopen periode m’n oude titans die van ellende nog net niet uit elkaar vielen (die overigens beter zijn imo).
![]()
antiklacht: nu geen flauw idee waar degene is die ik niet kwijt was.![]()
Die flexible van SBD vind ik zelf ook net niks, Titan THP zijn wel echt heerlijke wrist wraps al vind ik stiff van SBD wel nog beter.Gebruikte afgelopen periode m’n oude titans die van ellende nog net niet uit elkaar vielen (die overigens beter zijn imo).