MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Final Solution voor iedere tranny is de oplossing
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    Moeten of mogen er urinoirs geplaatst worden in genderneutrale toiletten?
     
    What the fuck is dat
     
    john cena transformers GIF by Bumblebee
     
    What the fuck is dat
    Iemand die hier bevriend mee is.
     
    Dit gaat wel heel ver. Ik had niet gedacht dat ik th0maz ooit gelijk zou geven, maar hij heeft wel een beetje een punt. Er zullen best mensen echt in verkeerde lichaam geboren zijn of tussen wal en schip vallen, maar we moeten niet gaan overdrijven.
     
    Dit gaat wel heel ver. Ik had niet gedacht dat ik th0maz ooit gelijk zou geven, maar hij heeft wel een beetje een punt. Er zullen best mensen echt in verkeerde lichaam geboren zijn of tussen wal en schip vallen, maar we moeten niet gaan overdrijven.
    Ik zag een keer een video van dr phil dat er een vader zat die werd geconfronteerd met zijn transgender zoon. Haha hij moest huilen hij schaamde zich dood
     
    Dit gaat wel heel ver. Ik had niet gedacht dat ik th0maz ooit gelijk zou geven, maar hij heeft wel een beetje een punt. Er zullen best mensen echt in verkeerde lichaam geboren zijn of tussen wal en schip vallen, maar we moeten niet gaan overdrijven.

    Ik moet je hierin gewoon gelijk geven.
     
    Ik zag een keer een video van dr phil dat er een vader zat die werd geconfronteerd met zijn transgender zoon. Haha hij moest huilen hij schaamde zich dood
    Zal die zoon zich ook fijn bij hebben gevoeld. Best triest als je ouders je niet accepteren zoals je bent.
     
    Iemand die hier bevriend mee is.
    Walgelijk
     
    :roflol:
    Sta je te plassen, komt er zo'n randdebiel met haar bebloede plas-tuit naast je staan
     
    :roflol:

    #mannenmenstruerenook

    Dat zou het gedrag van sommigen hier wel kunnen verklaren... :thinking:
     
    We hebben het hier gewoon te goed zodat we ons bezig kunnen houden met randzaken. Wordt weer eens tijd voor een deftige genocide.
     
    Back
    Naar boven