Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #156.162
Final Solution voor iedere tranny is de oplossing

• Like
Waarderingen: Apw
  • #156.163

• #156.164
Moeten of mogen er urinoirs geplaatst worden in genderneutrale toiletten?

• #156.165
What the f**k is dat

• #156.166
john cena transformers GIF by Bumblebee

• #156.167
Iemand die hier bevriend mee is.

• #156.169
Dit gaat wel heel ver. Ik had niet gedacht dat ik @th0maz ooit gelijk zou geven, maar hij heeft wel een beetje een punt. Er zullen best mensen echt in verkeerde lichaam geboren zijn of tussen wal en schip vallen, maar we moeten niet gaan overdrijven.

• #156.170
76d8b77cfc71ae2f0ee38a4e04d8b415.gif

• #156.171
Dit gaat wel heel ver. Ik had niet gedacht dat ik @th0maz ooit gelijk zou geven, maar hij heeft wel een beetje een punt. Er zullen best mensen echt in verkeerde lichaam geboren zijn of tussen wal en schip vallen, maar we moeten niet gaan overdrijven.
Ik zag een keer een video van dr phil dat er een vader zat die werd geconfronteerd met zijn transgender zoon. Haha hij moest huilen hij schaamde zich dood

• #156.172

Ik moet je hierin gewoon gelijk geven.

• #156.173
Ik zag een keer een video van dr phil dat er een vader zat die werd geconfronteerd met zijn transgender zoon. Haha hij moest huilen hij schaamde zich dood
Zal die zoon zich ook fijn bij hebben gevoeld. Best triest als je ouders je niet accepteren zoals je bent.

• #156.174
Iemand die hier bevriend mee is.
Walgelijk

• #156.175
:roflol:
Sta je te plassen, komt er zo'n randdebiel met haar bebloede plas-tuit naast je staan

• #156.176
:roflol:

#mannenmenstruerenook

Dat zou het gedrag van sommigen hier wel kunnen verklaren... :thinking:

Terug
Naar boven